2010年6月12日星期六

903, 犀利(上) ~

前晚臨訓前如常聽一陣1872既節目.
當我聽到3個主題入面其中一個係為社會做過既野~~~ 我隻手好自然就自己飄左去拎起個電話, 1872903 !!


903既同事好快接通左個電話, 交代左幾句想講既野, 好順利...就進入左等待接入直播室既時間.


呢次係sob自小hee玩完維他vlt個game之後再一次接觸到903既大氣電波. 老實講, 等待既時候真係超級緊張~~~除左因為呢穫野係我william 黎自己一人擔正之外, 更加因為呢次要同幾位主持人即時交流, 而我........真係無準備過!



黎, 一齊聽下..

多謝葉生同天右既精心edit同upload, 不過呢~~ baleno果壇野過晒架勒.


整個對話內容, 大家都聽到, 我唔再詳談當中少少聽錯野果d細節勒~~ 簡單一句, 我覺得william 黎既表現不過不失啦~~~ 而且亦都聽得出3位主持都幾支持sob做既野wor!! 得到別人既認同, 感覺真開心~~
不過, 更開心, 更過癮既野, 係之後既時間先慢慢隨之而發生.


發生d咩? 由於903呢個平台太強勒, 佢為我地呢個blog同 facebook既瀏覽量都帶黎左一個好大既轉變. 往日久唔久就去check個website counter既我, 果晚一睇.......一個小時既流量就已經係平時一個月總數, 而 facebook兩日內新加入既朋友仔亦等於年半以來所加入總人數既1/3...903,犀利~~~


好明顯, 主因都係因為我係個節目入面同大家講話可以經由搜尋((不是一時貪玩))就會搵到我地既資料, 結果就係咁走左入黎啦~~~


係呢到, 我搵到d得意野同大家分享一下....大氣電波入面, 我叫大家可以search...不是一時貪玩
最終, 下面呢d好精彩及過癮既search tag出現左係我既 counter既 data入面.
不是一時偷玩, 我不是一時玩, 不是一時含玩, 不是一時人金貪玩, 不肆一試貪玩, 不事一時貪玩, 一時不是貪玩, 我們並不是一時貪玩, 不是一時玩下.....我覺得大家都好鬼 funny !


另外亦都因為咁, 我每日都好細心咁分析既數據圖表, 係呢d search engine既幫助之下..
變左咁...




簡單d講....以前既圖d bar就好似九龍塘d屋咁, 有高有低, 不過都係好矮.
經過903一講之後, 情況如同係果到起左幢ifc一樣......成幅圖好似無晒分析既空間咁, 之前既數字縮到低晒~~
當然, 見到呢個情況我係開心既!!!


但都唔夠下篇blog將會講既野咁興奮...


待續....

2 則留言:

  1. 聽到1872
    特登上黎搵你地資料
    加油啊
    btw 你好樂觀很快樂啊;>

    回覆刪除
  2. 陌生朋友都為自己加油...
    你話, 活著多好~~

    回覆刪除