2010年6月18日星期五

好快就.....向世界杯出發 !!


尋日, 兩位即將代表 sob 踩出香港, 直飛南非去參觀世界杯既戰將: 軟人, 星哥出席左由sony舉辦既旅行茶會~~

我夠膽講, 好少人會對呢d出發前既茶會感到興奮, 不過唯獨呢次...
呢兩位朋友仔, 佢地竟然癲到特登去左kfc食一轉雞...再換購支 vuvuzela拎去個茶會~~~
無他既, 呢陣子日日係電視對住個世界杯比賽, 諗起自己好快就可以出現係果d看台同唔同國家既人一齊癲, 真係無幾可~~~

聽星哥同軟人講番, 呢次既活動係由sony既同事直接帶團, 並無join到其他既旅行社去organize, 亦都因為咁, 行程入面係有好多既空間俾佢地去提出意見, 而sony都會盡量聽取佢地既所需, 作出相應既配合. 軟人同我講, 其中一個最過癮既地方係sony將會提供一系列既相機電玩, 甚至dv機俾佢地係行程入面慢慢享受, 慢慢玩~~ 而佢地亦都已經表示以下既用品係唔少得...

好期待...會唔會真係咁過癮呢~~~~

講左咁多, 大家可能都已經好羨慕呢兩個細路可以出席世界杯架勒~~(講真, 我都係......)
不過, 唔緊要既, 佢地兩個除左去玩之外, 亦都背負左個好緊要既責任, 就係為我地一眾既朋友直擊報導成個行程既一點一滴, 而佢地為左俾自己更加熟習面對鏡頭.....茶會之後, 佢地出左以下呢個直擊~~


很爛嗎? 10分滿分, 你俾佢地幾多~~~

唔該, 兩位大哥要再拍好d呀.
我地既節目, SOB the world既 episode 1 南非篇, 靠你地架勒.

ps. 為左貫切番SOB希望為香港做到少少野既精神, 大家覺得呢兩位細路可以係南非做d咩呢, 你有無意見俾到我地?
有既話可以send 黎 sob_hongkong@hotmail.com
意見一經接納, 小小地.....一件sobtee即時送上

黎啦, 俾 idea我地~~~

沒有留言:

發佈留言