2010年6月14日星期一

903, 犀利(下)

之前既文章提到由於係903講左關於sob事情之後, 為呢個blog同facebook都帶黎左好多既人流.
呢個改變其實已經令一眾既 player好開心, 因為大家做過既野又可以俾更多既人接觸得到~~ 但係更令人振奮既事情係呢斑朋友入面有其中兩個網友非常有心咁send左封email俾我地~~

佢地分別係署名, 不是一時激動的力高 同埋 仍未行動的夢想插畫家雪貓

係email 入面, 佢地分別都提及到好開心知道有我地sob既存在, 而透過呢個blog入面既分享, 就更加得到多一重鼓勵, 因為佢地可以係呢到搵到一班跟自己有相同理念既人--大家都想為香港地做少少野.
另外, 佢地都不約而同咁表示好開心我地有將呢個理念一步一步咁行, 而且仲好有心去提及唔同既意見俾我地參考, 更甚至表示希望有一日, 大家可以一齊玩埋一份tim!!

認真講句, 我睇完呢兩封字數都不下於200既e-mail之後, 我真係非常非常之咁感動!!
感動, 不在於多左人認同我地做既野, 而係在於有人因為我地做既小事情而震盪到佢地既思緒, 因而踏出改變既第一步...
真心講句, 我係兩篇email入面都感受到sob既所作所為都為佢地帶黎到一定既衝擊! 當然, 我好相信呢個一定係正面既影響啦. 簡單一句, 我開心, 因為我地既正能量燒到人 !

係到我想同不是一時激動的力高仍未行動的夢想插畫家雪貓你地講, 你地封email實在俾左好大既正能量sob~~~攪到我都好想多謝番你地tim, 如果你地唔介意的話, 我想送番件小禮物做回禮.

我地做左第2批tee勒, 唔介意的話, 請笑納.

其實除左上面提到既兩位朋友之外, 我地都係facebook入面收到幾位朋友表示希望日後可以一齊參與我地既活動, 或者表示希望成為我地既一份子~~~
哈哈, 很好, 好開心, 非常多謝你地既支持....我都希望係好快既將來就可以招集到大家一齊去做有意義既事呀, 俾小小時間我, 我都好心急架~~

5 則留言:

  1. 加油! 支持你地!

    回覆刪除
  2. 多謝支持~~
    記得得閒黎坐下.

    回覆刪除
  3. 為正能量出發..加油!!!
    你地件TEE 好靚AR..有冇得買GA?...為你地讚好!!!

    回覆刪除
  4. charlieschoi, 多謝你既讚賞
    我地件sobtee..唔賣架.

    回覆刪除
  5. 俾 idea 我地, 我地會送件 sobtee 俾你~~
    check 下一篇 (好快就...向世界杯出發!!)

    回覆刪除