2009年8月14日星期五

維他檸檬茶VLT, 澀得起就係我rap battle!


維他檸檬茶舉行既一個活動, 流程係先打電話去一個電話錄音, rap低自己對澀既睇法. 10位最出色既rap友即可於903早霸王時段決鬥, 最後5強更加可以出席28/8 (VLT澀得起就係我rap concert) 同Mc Jin黎一個即場既freestyle battle, 競逐終極大獎.
今次, 由我提意小熙出戰, 到佢出好歌詞, 只係有兩日時間, 不過佢都不負眾望, 寫左一段好好既詞, 並且係我家果張靈感的溫床上面完成佢既電話錄音.
係唔夠兩小時之後我地就收到903既電話, 入圍了 !!!!!!
入圍代表小熙要係第二日, 即係今日既早上進行phone in既live對決, 同另一個入圍選手切磋鬥rap VLT既歌詞.
比賽情況係咁既.......


壓倒性既勝利
28/8 Mc Jin, 到時見 !

沒有留言:

發佈留言