2010年1月1日星期五

Happy 2009

話咁快就已經係2010年 Twenty Ten, 同大家講聲Happy New Year先, 祝朋友門2010年都順順利利.
去到呢d時間,媒體都為香港既2009選出唔同界別既10大事件,而我地為左應下節, 都決定黎番個sob2009大事回顧~~
PS. 相關事件既blog連結都已加入張片之中

最灰暗暗勁爆唔開心事件!
一定係國泰果個hk seven短片比賽, 係比賽公布結果既一刻, 我地每個player既心情都跌晒入谷底, 係大峽谷底!
本身我地對呢個比賽真係好有信心, 好期待, 有人早就plan定左點利用套免費機票歐遊, 仲寫埋手信既check list...唉~~結果我地係呢個比賽贏左: 一條頸巾, 兩套2010年hk seven門票, 同國泰既..贊好
千算萬算, 就係計留左佢定勝負既方法~~~~~~~~~~
不過! 經此一事, 再獎一隻智慧齒! 下次不容有失~~~

最7到核爆比賽!
呢個應該係 it21 果個短片比賽!
約晒全人類出黎傾點拍點玩, 天南地北, 勁認真, 點知最後爛尾, 咩都無拍出黎, 成個比賽只係享受左一個係mc 記吹水既過程~~

最估你唔到的勝利及最高含金量事件!
Bossini smily world口號設計比賽一定當之無愧~~
人家要口號, 我地就派小hee出一段 rap 歌詞, 但竟然又俾我地羸到, 個獎品仲要係價值 $15000 旅遊禮券!
BOSsini nice !

最有火比賽事件!
爛鬼yahoo攪既10周年活動, 本身都覺得個比賽好過癮, 不過佢地個黑箱好大, 變得不值一提.
雅虎, 我送你 "mlm"
補多句, yahoo你地個 you 既主題好out呀~~~

最過癮事件!
唔係d咩野比賽活動, 係我地自篇自導自演既一個網上聯誼事件, 青衣人搶軍旗.
雖然參加者比預期小, 不過一樣過癮~~~
話時話, 果日班gamer究竟有無睇過呢 ~~

最感激事件!
無得傾, 一定係google既我的地圖比賽, 我地sob既轉型, 完完全全係因為得到呢次既勝利!
嚴格黎講, 一切很美只因有妳(google)!
hello, google 朋友, 妳地睇唔睇到呢篇 blog 呀 ??

最後我想選一條年度短片 ~~~不過我又唔想自己話事, 不如一齊走入去呢到
睇完講番我知, 你既年度短片之選呢 ~~


沒有留言:

發佈留言