2009年4月1日星期三

CX HK sevens 比賽落敗了~~


帶住SOB各隊員千般盼望既國泰 "GET READY FOR THE SEVENS"短片比賽, 係早兩日正式公佈左個結果. 我地去法國既願望最終落空, 而得獎既短片係黎自一個英國人拍既短片, 如果有人想睇番呢個冠軍短片, 可以係之前既post 入番官方web page 就可以睇到.


係失望過後, 我自己都有諗過點解呢一次會輸左個比賽. 其實講真, 我地既短片係拍攝技術既層面未必係好好, 不過我自己夠膽講, 眾多既參選片段之中, 我地呢一段無論係創意, 同切合主題兩方面都一定係做得最好. 而我地相信片段亦都已經嬴得左cx marketing team裡面大部份同事既喜好低下(由cx線報提供), 成功被推選為最後三強影片, 可以係大球場既電視播放.



當時情況錄低左!





唯一我地呢次真係計算錯誤既地方就係最終係三強定勝負既方法, cx 選擇定勝負既方法係由當日球場上4萬個觀眾朋友佢地即時去欣賞片段, 然後已佢地既歡呼聲多少定勝負. 聽番朋友講, d 觀眾睇完我地既片之後係...無咩反應, 在場既朋友好明顯係catch 唔到我地做既野. 唉, 陰公. 呢一次我地真係俾自己既創意玩死左. 講真如果要我地出一段好似衣家冠軍個得主咁樣 style 既短片, 我地一樣可以好容易整到出黎. 所以熱奶講得無錯, 其實我地既準備都真係唔太好, 我地好應該出多兩, 三條唔同風格既片去鳥籠左決賽果 三個位置, 激死.



不過都要講句多謝既, 多謝cx 攪左呢個function, 俾我地又有一次開心玩樂既機會. 講真cx marketing 既朋友仔除左係定勝負方法玩死左我地之外, 佢地都好好人, 話說我睇番當日係大電視播果條片, 發覺我地條片中段由youtube cap 落黎, All Black跳haka果一part 既部份竟然俾人edit 左 ! 我相信呢一個改動一定係cx d 同事知道我地無呢幾秒鐘片段既版權, 特登幫我地edit左佢地有 copy right 既movie 落去, 講真cx絕對有權disqualify左我地既片, 不過佢地無咁做, 仲俾左機會我地係大球場 broadcast 自己既野, 所以我地實在都好多謝cx既.


另外CX marketing d 朋友可能真係太愛我地既片勒, 佢地仲特登係自己official既blog 提起我地既making of http://www.cathaypacifichost.com/blog/?p=107


留意, 佢地係無提過冠軍條友架 <<我條氣都順d.

沒有留言:

發佈留言