2009年7月29日星期三

身水身汗去領獎! (Bossini)

Bossini 呢次既頒獎地點係浪澄灣, 我地真係好唔明, 呢個明明係一個屋苑既名! 點解一個屋苑可以攪到頒獎禮既呢~~

其實係出發之前, 我地已經知道呢一次既頒獎事件, 應該會係一個非常簡單既領獎過程. 因為我地曾經打電話俾Bossini, 問佢地呢個頌獎禮會唔會有呀sa.(呀sa 係呢次活動既代言人!)不過得番黎既回覆係: 無架, 呀sa 唔會出黎架...... sooooo sad
跟口我地仲問, 可唔可以帶d朋友黎一齊領獎, 個負責人當堂窒一窒, 跟住答我地:下, 可以既, 不過我地都係影番張相架ja~~
好明顯, 呢次真係一個簡單既領獎活動. 唉 ~~~


我曾經幻想領獎時可以好似呢兩個細路咁開心,同sasa影相~~

因為自己問題, 我遲左去join 大隊既行程. 於攝氏大約33度既高溫之下, 搵左大約10min, 身穿爛鬼工衣既我先去到.......浪澄灣 !!
嚴格黎講, 果到係一個club hosue既空間, 不過唔知點解, 竟然做左 bossini 既 office.
我去到時, 佢地原來已經攪掂晒成個領獎既過程, 只係等我過黎一齊走人, 早知我唔使趕到大汗搭細汗啦 !! 算, 由佢!
去相!


佢地係門口既第一個活動, 空中SOB. 似到呢~~


SORFAI 落地又整親腳連環圖


你係主角, 俾多d相位你, 小熙 !


兩個傻仔, 肥星及軟人


THRESA 都黎撐場
聽小熙講, 佢地只係同呢位 Frankie 哥哥接觸過, 而佢亦都非常好人, 大家仲閒聊左幾句, 無話俾左份獎品就掟我地走, last 都同佢影左相.
得獎者笑到四萬咁口既開心!!
一場辛苦黎到, 我點都同呢15張$1000蚊康泰旅遊禮劵影張相既 !
總結: Bossini開心好橋活動, 完美結束. 美中不足係無得同 sasa合照.

沒有留言:

發佈留言