2010年1月13日星期三

中原依然快過打針 ~~

今日好凍呀~~~~~~~
不過都依然唔能夠冷卻我地去中原領獎果份開心!!!

地點係中環新世界大廈5樓...見到水牌已經有人開心到個樣都7 左 !!!

係門口影張相留念先!!
今次領獎既代表就只有相中兩人, 加埋揸緊機影呢張相果個7仔軟人 ~~

呢個係舉行頒獎禮個conference room既back job
不過我相信個setting應該都唔係特別為呢次頒獎禮而設架勒.....

係間房.....一座低~~~~~
個司儀就一輪咀講左一jar開場白(中間係無留任何既拍手掌位架).
之後直接去交由.......樓宇部(好似叫)陳生為呢次活動頒獎.
呀浪好快就上台領獎, 當然唔少得我地啦!

3位得獎者既合照, 最左係第3名既朋友, 贏左一部 netbook, 左2果個就係冠軍, 佢得到$8000既日本旅遊coupons.

成個頒獎過程, 只係5min內發生既事...你話係未好快手.
最攪笑係果個陳生係我地同佢合照既時候竟然都仲記得佢自己既工作本份.....佢話我地咁後生, 可以諗下入行做地產代理....俾佢吹漲~~~

臨走時, 都俾我地係間房搵到d 好野!!!
就係呢幅相勒~~~~
Respect!! 施sir !!!!!!!

攪掂我地就施施然去食飯了~~~~~


為左keep番中原呢個快手既 style, 我都唔留到咁遲, 即日就出番呢個blog, 完結左呢件事佢!!
大哥宣佈.......中原,領已獎, KOed~~~~~~~~~~~~~over

PS
一件無咩質量既遊戲禮物, 得到呢個結果.....(其實最衰都係waiwai)



沒有留言:

發佈留言