2009年9月2日星期三

VLT RAP battle 直擊.(下)

講番個比賽, 我地mc喜斯基本上係俾呢一次既活動..........秒殺 !

事源比賽流程其實係分左兩部分.
1. 5位選手, 輪流rap出vlt檸檬荼既歌詞, rap得最好既兩位進入第2部份
2. 2位final 既朋友進行俗稱 free battle既比賽
真係估唔到, 大會係個show一開始, 即係mc jin 連第1隻歌都未唱既時候就開始第一部份既比賽!


上圖既5位就最後既決戰者勒, 睇樣的話, 你估係邊個嬴丫? 我就唔講勒, 我只會話你知小hee.....戰敗了.

比賽時台上既情況.

小hee其實係5人之中最後表演既一個, 當我地一路聽, 其實都覺得佢絕對有機會, 因為呢一part根本唔須要參賽者有任何係急才, 即席rap出自己既歌詞, 只係須要唱出原有既version, 評分既準則只會落係聲線同個肢體動作既上面.....好可惜

佢入唔到final two.
最後就只有袋住500蚊百佳coupons番屋企lu~~
既然輸左, 比賽既野我地都無畏再提, 都係去番d花絮野開心d...
尹光大哥, 前後唱左3隻歌, 講真果句, 佢係台上既時候就係我全晚最開心既時間, 當然唔計mc喜斯呢位performer啦.

mc jin 其實都好厲害既, 不過我真係覺得聽佢既英文rap會比中文好聽好多....

最驚喜係呢到, macy 好令女呀 ~~~~~~~~~~

跟住就上映 sobplayer 爛玩過程

下邊係熱奶提供既紙板 artwork
點都要表揚一下既 !!
除左熱奶呢兩塊board外, 其實mc 喜斯係比賽之前都已經用左好多好多好多心機同時間準備左兩段for第2 part比賽時既歌詞(咩鬼野free battle丫, 知道題目, 點都袋定d既), 雖然批歌詞無機會係台上發表, 不過我都要係呢道俾佢地出世 !

~~~~
澀呢個味 會stay 係你條利
中文叫韻尾 英文就叫aftertaste
有甜有酸有苦(無辣) 但又甘甘地
感覺係點架呢? 嗯 ... let say

拍拖都有試過掛 係咪好似飲檸茶
甜既時候 係你心入面 只有lover
三角戀又苦又酸 總有一個loser
再見做返朋友 澀味都唔會over

澀呢個配方 獨家 留存至今
佢令味道均勻 又反映出香港精神
先苦後甜 咪就係箇中 靈魂
飲管能屈能伸 原來係學 香港人

劫後重生 澀字真係好有意義
捱過幾個劫 金融風暴同埋沙士
但係舊史 舊史 已經沖左落海 ^
維他VLT 都係時候改一改 ^

今次除左錫蘭 仲有三種新味道
輕盈 低卡路里 最適合中環OL
icy 冰涼快感 覺置身高速公路
風水師 搵著數 緊係揀小甜最好

人地黑澀會D妹妹起碼識個 澀 字
0靚模上電 視 一味靠個 夾 字
上到報章雜誌 但無乜 教育 意 義
難怪亞靖都話 我鍾意 我鍾意 我鍾意VLT

_____________________________________________________
VLT ~~~~~
有人話過去既事 就係過左去既事
計我話 其實 舊野 更加有 意 義
天黃地啡 紅色logo 綠色字
維他VLT 係代表香港0既標誌

呢十幾年黎 佢賣到成行成市
無論大人細路香港製造定 A B C
呢個名有邊個唔知 有邊個 唔 支 持
我渣起支M I C 落力撐 V L T

時間轉 下 眼 已經十 幾 年
維他VLT 0既魅力都 依然無變
超級市場 各大士多無論去到邊
都會放係當眼處 一定係你面前

VLT既來由 傳說話 因為食神
為左普渡眾生 帶左去 拯救萬民
只應天上有 今日落到 俗世凡塵
所以出街食飯 何止個d有氣產品

無左陽光空氣 都唔可以無左維他
就算用玉泉水 都沖唔出呢種檸茶
小燕子無左雀巢唔怕 仲有家燕媽媽
但食飯無維他亞當寧願無 夏 娃

_________________________________________________
睇緊呢篇BLOG既你, 你話丫.....
我地MC 喜斯係未堅先 !!!

如果你果日有去睇個show, 我地呢段詞, 同台上果位冠軍比, 無得輸啦~~~不過, 算數~~~

我地果日都玩得真係好開心 !!

沒有留言:

發佈留言