2009年9月2日星期三

卡樂b, not my cup of tea...

之前參加左既卡樂b 60周年全城快脆拍既比賽, 係尋日公佈左個結果勒........網址
3位得獎者入面係無我地架, 無錯...我地係輸左既~~~就連我地本身都好欣賞既另一個作品--千手觀音食薯片...都輸呀~~~唉

我地既作品: 想食就食, 框架不敵.
呢張作品同我地原先既有少少唔同, 多左個(底), 係熱奶加落去既~~
佢話從呢一張相, 大家可以見得到我地係幾咁有心去準備呢個比賽, 我地前後影左 成300 幾張相架 !!
其實係公佈結果之前, 我地都好有信心, 應該都可以坐亞望冠架, 即使係拎第二名, 我地都絕對心服口服, 因為個果個千手觀音真既作品真係好得.
不過衣家睇番d得獎作品....結婚相, 細路相, 父子相...硬加多包薯片入去, 加幾句動人caption 咁就係勒, 唔係唔好既, 我就覺得老土law, 不過熱奶都講得無錯既, 只係大家都捉錯用神, 以為呢d咁young既產品會較接受到d 走得前少少既野....好可惜, 事與願違.
諗番轉頭, 我地真係計留左樣野, 一個已經去到60 週年既公司, 裡面的確應該有一批幫公司開山劈石左好耐既老臣子在陣, 佢地未必咁接受到新事物既~~算啦, 輸就要認, 打就企定, 我都係亂up既 jei.....
Calbee 你好野. 我地輸左. 不過, 我地係唔會因為咁而杯葛你地d薯片既, 但d薯片可唔可以唔好賣咁貴jei~~~~~~~~~
_______________________________________________________
以下係兩日後, 我收到Calbee既一份紀念品之後, 加上既
去片先 ~~~

我相信呢一個就係卡樂b寄俾每一位參賽者既紀念品勒, 我搵左好耐自己幅相, 原來我地得到calbee既特別照顧呀, 係隻角果到, 你要知呀, 一張相得四隻角架ja........不過俾人cut左1/3 !!
haha, 其實都係講笑jei, calbee都好有心架勒, 平時d比賽, 輸未輸law, d公司邊有話特登再做多d野去多謝d參加者丫.
就係呢隻左上角勒.
面對呢隻角, 我既htc diamond都要認輸~~~~
Calbee project 完滿結束呀 ~~

2 則留言:

  1. 妖...好心搵個相機正正經經映啦!

    回覆刪除
  2. 仲過份, 呢次匿名tim,
    你故匿名我就唔知你係邊個咩..

    我拎起手, 真係無相機丫ma, 可以點先, htc唔差架, 不過果格真係太細, 遲d再update啦

    回覆刪除