2009年9月26日星期六

CX 多謝. 下次再玩過


攪掂左 reebok 既手續, 我地就去CX holiday 拎番之前成功係 facebook奪得既 share your smiles 活動獎品, HK$ 2000既旅遊禮券.
cx holiday 既office 係太古城中心一期, 上到去見到個門面, 基本上都有少少似一間旅行社.
等左一陣, 負責呢個campaign既朋友 porgie就出左黎勒同我地交收禮物勒.

無理由唔同CX 既icon(空姐)影張相既~~ (htc真係..唉~~~)
我拎住既就係coupons勒
真係點都估唔到果 HK$2000既獎券竟然好似一張 cert 咁, 仲要寫低左我個名, 指定左係我先可以entitle到呢d 獎金呀 ~~~
唉, 其他既sob成員點算呢, 我真係覺得唔好意思架, 雖知我地大家都有份係段片出力架ma, 張cert又唔可以拎去變賣...
無辦法啦, 我唯有逆來順受, 代收左佢啦. 到我用既時候, 我會放低番幾百蚊落基金架勒. lmL

同porgie交收左之後, 大家閒聊左幾句, 我地同佢講番之前其實都參加過cx舉辦既活動, 而且都玩得好開心, 佢亦都贊我地條片做得幾好. 呢一種可以跟唔同公司既同事交流活動感覺既對話其實係好開心既一環, 同progie既對話當中, 睇得出佢真係欣賞我地既作品, 亦都好多謝我地參與呢個活動, 呢種感覺其實好好, 有時獎品都係其次, 得到別人既欣賞都係我地追求既野, 我地真係唔想係領獎時俾人當係收速遞咁去看代.
係我地離開既時候, porgie叫我地俾樣野佢~~~~~~card 片!!
但好可惜我地只係可以放低自己公司既果張! 因為sob仲未整到果張屬於我地既card片囉..好灰呀~肥星

最後, 多謝cx holiday, 亦都多謝好nice既 porgie, 仲有唔少得就係投左我地票既朋友~~

沒有留言:

發佈留言