2009年8月31日星期一

世界是平的.

我地自年頭開始一路玩唔同既網賽, 到目前為止其實個成績都算唔錯, 贏過好幾次既活動. 不過我發覺有一樣野我地仲未做得到..............我地既作品仲未可以跳出香港 !!!!!!!!!!!!
雖然我地曾經參加過台灣旅遊發展局舉行既比賽, 不過最終我地都無入圍. 咁即係代表我地仲未成功打出去, 未曾為香港既創作力量爭過一口氣!!
經過我多月黎既網上探索, 機會又出現勒. 早幾日發現左呢個網站

http://www.mofilm.com/
呢個網站可以話係一個好好既舞台, 可以俾到世界上唔同地方, 又有意將創作力展現出黎既朋友, 一個發表既機會. 而最吸引人既地方在於, 每一個發表既作品主題都係為一d世界知名既品牌去設計短片廣告, 勝出既參賽者更加可以有唔錯既獎金tim !!!! 厲害,厲害 !
以佢地衣家最大力推廣既活動(London Film Festival)為例, 當中佢地聯絡得上既大品牌有以下幾個.
NOKIA, pepsi, at&t, hp, Mc Donald, VISA, etc.....
有興趣自己再入去望下啦, 我地已經準備好晒勒!

一個網站就可以將世界上唔同地方之間既創作力, 跟響噹噹既大牌子中間果種距離拉得咁近, 世界.......平晒啦.

沒有留言:

發佈留言