2009年9月21日星期一

sob有贊助商勒

佢就係 reebok勒, 我地得到左reebok既贊助呀 !!!! 你信唔信呀? 真係連我自己都唔敢相信 !!
詳情就係咁既...
今次既活動真係好有趣, 點玩呢, 大家可以睇下呢個網址
LINK
既然咁特別, 等我又大約講下個流程先
1. 去REEBOK既專賣店, 係特定既風褸同波鞋既款式之中每樣揀選出一件貨物
2. 放低 HK$1000蚊按金, 填兩張form, 你就可以帶走件褸同對鞋
3. 利用番件褸同對鞋, 加埋你屋企衣櫃裡面既物件, 設計出一個自己滿意既造型. 著上身, 再影低佢
4. 將你既相片係27/9前交到milk既總部, 確認作品無犯規. 並stamp番個印.
5. 唔理最終勝出與否, 都可以係10月中到 reebok既店拎番HK$1000按金.
攪掂
簡單一句, 即係人家送左d衫同鞋出黎, 貼我地去玩, 咁仲唔係贊助左我地 !! (真係唔好意思, 嚴格黎講係騎劫左人家既比賽,哈哈)
睇下我既贊助先啦
classic style 既windbreaker
純白既pump fury
前後6個人出左去攪左呢壇野, 遲d應該可以影番d 好型既team photo勒 !!
當然我地都會俾心機玩個比賽啦~~
如果你有興趣, 又有時間, 不防又動身去REEBOK走一轉啦.
差d唔記得, 其實呢一個活動milk都有份攪架wor. 繼CX 之後我地又玩到同一間公司攪既第2次比賽勒.

沒有留言:

發佈留言