2009年9月15日星期二

CX 成功同你 Shares your smiles~~

之前提過, 我地早陣子對國泰上演既王子復仇記, 今日正式宣佈.......
成功勒...請鼓掌~~~~

LINK
我地既作品成功打入最多人LIKE既最後五強, 而當中更加係因為有3個相同數目既LIKE係最後既一名, 所以我地先入圍咋.....真係一票都不能少 ~~
究竟CX d 同事會唔會邀請我地去佢公司領獎呢~~~係就好勒.
呢次既票數咬得咁緊, 好采一班朋友幫手like jar, 尤其係肥聲既 final push !
等我構思一下點多謝呢班人先 ~~~

有左d coupons 又可以跳遠d勒...下次遠過蒙古啦~~

沒有留言:

發佈留言