2009年9月26日星期六

多謝 milk, reebok,

呢日真係full到爆 !
首先係將我地之前係夜晚影左reebok既相晒出黎, 跟手就拎去milk既office果到stamp番個嘜頭. 確保我地可以拎番果 hk$1000, 而任務都已經完成, 一切順利, 亦即係 reebok 呢套戰衣已免費入手, 所以真係要多謝 reebok 同 milk 勒 !!

milk office 留倩影

milk x sob x reebok (edit by 大孖)


先唔理呢一次既活動我地有無得獎既可能, 講真都無咩寄望. 不過reebok呢個活動話實真係唔錯, 只要肯舉手, 人家就送件衫同一對鞋出黎俾自己玩, 真係好抵. 希望reebok可以透過呢次既活動收到宣傳效用啦.

另外milk方面, 我覺得都要多謝番聲, 佢地有係stamp印既deadline前一日, 打番電話俾d參賽者, remind 佢地要快d上去交相. 如果唔係就會損失HK$1000 ! 呢個動作好好丫, milk都有心提d朋友, 唔想d參錯者有所損失 !
所以呢~~~~要 Thanks 你呀, cyrus !

沒有留言:

發佈留言