2009年7月23日星期四

嬴得我真開心(Bossini) !

實在太開心勒, 由衣家開始要叫小熙大哥做 ((口號大師)), 因為佢負責既 bossini x smiley world 開心好橋比賽. 再嬴呀 !!!!!!!!!!!

今次係獎品係價值 HK$ 15,000 既旅遊禮券 !!!!!


lmL !!!!



official 公佈結果既網址: link


以下係其中一段佢抽起左既內容, 等我將佢放係到同大家分享一下.


原來健康既身體, 係我收過最大既禮
家人為我地付出, 實在難能可貴
對於父母 佢地既仔女大於一切
但係對於仔女 ...你地有無諗過咩叫回饋?


其實有無人真係會見到?
有無人真係諗過回報?
而我最近只係見到好多父母
上左東方太陽或者蘋果日報
好言相向 勸個仔女回歸正途
換來既 只係仔女被毒品擺佈
金錢物質 錯誤思想入侵大腦
難怪既 呢個世界就係壞人當道

其實你地究竟明唔明, 平凡就係足夠
直至到有一日 我發覺我窮到無路走
我可以依靠既野 就只剩自己同一對手
仲有我d朋友 好彩佢地唔鍾意張毒品放入口

實在不得否應, 小熙大哥實在係有呢方面既天份....堅 !


認住佢.佢就係小熙


沒有留言:

發佈留言