2009年7月27日星期一

領獎呀 ~~(大新銀行)

尋日我地去左領取大新銀行個比賽既勝利獎品, sony netbook. 地點位於旺角 mk1 商場既濠匯禮品換領中心.

呢次經驗真過癮, 我地呢d所畏既勝出單位, 原來都係去番果種換領credit card同寬頻迎新禮物既換領中心領獎.
唉...想搵一個大新既代表同佢地握個手, 影張相多謝番聲都唔得~~

下面一段係熱奶既心聲
每次知道SOB win 左都已經唔係令我地最開心......反而,最開心係大家約埋去拎禮物...因為大家都有無限既幻想....究竟邊個會頒獎俾我地呢...我地又會係邊本書同報紙見到自己呢....今次都唔例外....SOB 一行人又黎啦!!!我的大新頒獎禮.......把鬼!
無錯, 熱奶先生佢係用左把鬼去型容呢次既頒獎禮 !
講多無謂, 去相勒.

親愛既戰友, 佢地對事唔對人既~~


呢到就係個換領中心既門口, 你睇佢地個樣, 不滿得幾鬼開心.


一視同仁架, 你估嬴左大晒咩, 都係要同其他換迎新禮物既哥哥姐姐咁一樣排隊架.

留意下, citibank送果張咁既 ITcoupon 都要個客專程走出黎換.
好心啦, 寄過去唔好要d客走黎走去丫.

呢位姐姐就係今次負責頒獎俾我地既代表勒. 你睇下部機, 真係好鬼死型呀 !!
我問姐姐, 可唔可以握手影張相, 佢笑住咁話: 唔好啦~~
雖然俾人reject左, 但佢既笑容好親切架wor, 一d 都唔難受. 呵呵

走勒, 換領中心個姐姐好好人呀, 問我地要唔要袋, 而我地都好唔客氣, 要 !
就係呢個袋, 真係無得頂.
雖然呢次領獎, 無茶點又無明星, 不過我地都覺得好開心wor, 因為我地一行人一齊沿路都有講有笑, 大家都估唔到一個領獎既過程可以咁 hae, 老實講係有surprise tim!
PS.呢次貼唔到集體照出黎, 因為有女姓朋友將照片源頭軟禁......過份呀

沒有留言:

發佈留言