2009年7月15日星期三

再有勝利事件(大新銀行) !

首先緊係要多謝番大新銀行攪左呢個比賽先啦. 另外就係幫我地投過票既所有朋友 !


多謝 !


「潮人潮拍心頭好」作品上載比賽---------讚呀

我地今次交左兩份作品, 結果由(給我.~~~~跳)成功跑出, 贏得一部 SONY VAIO P Series Pocket-Style PC(VGN-P13GH). 正呀! 價值成5千幾蚊呀.



(給我~~~~跳)
概念: 麵
相片: SOBplayer
movie edit: 小白
Background Music : Chemical Brothers - Surface to Air

卡樂 B...我地黎勒~~~~~

沒有留言:

發佈留言