2009年7月15日星期三

Bossini x Smiley world Be happy 我有(橋)活動


呢個係 Bossini x Smiley world 既 Be happy 我有(橋)活動比賽.
各網友可以分享令自己開心既好(橋), 最GOOD 最好既就會得到呢次比賽既冠軍.

我地再派出口號大師, 小HEE 全力出戰.
佢既開心好橋就係 RAP 出下面呢首歌~~

yo~! smiley baby 大肚臍!
咁開心 究竟發生咩事?

我發現 開心根本唔使擇日子,
呢個答案 其實無人不知//

其實smile 真係可以好容易,
就好似 我地出世 個陣時,
雙手空空 黎到世界 只係一個baby,
第一樣 擁有0既0野 叫做 "daddy mami"(加埋me)//

年紀輕輕 我就已經有個 family,
開心 大概就係由 個時開始,
見到咩都識笑 儘管我仲未有牙齒,
笑到唔見牙唔見眼 亞媽以為我係白痴! //

仲要好肉緊抱住我 走去問daddy,
"亞仔 笑容燦爛到 好似有d silly,
我俾架車仔佢 佢竟然鍾意 barbie!"
我心諗 作為男仔 我緊係揀個lady...//

不過個時 仲未識得講說話,
我望住爸爸 爸爸
叫佢幫我解畫 解畫//

佢就話: 媽媽 媽媽 妳唔需要太擔心,
擔心咁多 只會令 自己激親,
小朋友 一向本性 就係天真,
佢有手有腳識得笑, 我地應該感恩//

原來健康0既身體, 係我收過最大0既禮,
家人為我地付出一世 願意奉上一切,
又何止供書教學 三餐一宿 油鹽柴米,
霍金出動埋個計數機都 難以估計//

加埋身邊一班行正途既好朋友,
其實你地明唔明 平凡就係足夠,
你以為握緊拳頭 就可以捉住所有?
放開雙手 先可以隔空抱住地球//

係呀 我係無車無樓 我係窮到得返幾粒豆,
我係無乜野成就, 但我地都唔會一無所有,
因為我仲有 家人 健康 仲有知己好朋友,
我仲可以依靠自己
同埋我0既一對手//

所以 開心好橋 我諗亞sa妳唔使四圍搵,
其實每個人都有自己一套 高低好難分,
唔需要同人比較 原來幸福就係左近,
只要滿足所擁有
人生就會 ready for fun//

小HEE 呢次又係用左成日既時間先攪掂, 雖然唔知係未 hit 到 呀sa同評審既心意, 不過絕對係須要係到多謝一下佢付出既心機 !

俾個你 !

沒有留言:

發佈留言