2009年7月5日星期日

OpenRice 開飯遊蹤


呢個活動比賽係由OpenRice攪既, 名叫愛旅遊.愛分享 食住玩遊記分享大賽.

話說有一日上網搵地方開餐時, 就係openrice見到呢個比賽既 link, 咁好自然入去睇下咩情況, 研究有無勝算啦. 睇下睇下, 原來openrice繼成功打出hk搵食地圖個名之後, 睇黎想再殺得更遠, 做埋旅遊方面既生意, 攪左開飯遊蹤呢條戰線去開發一下. 而佢地第一步行動好似就係利用呢個比賽去吸引各網友去分享自己既旅遊事件, 而個比賽獎品都唔差呀, 有成hk$3000既cx旅遊禮劵.我就打算利用之前台灣之旅去攪攪呢件事勒

Openrice好野呀, 整左一個好得好犀利既系統去俾人利用做分享遊蹤時既介面.
http://travel.openrice.com/home/index.htm
不過當我自己用落, 反而覺得個系統好多時都限死左我想分享既方法(或者係我唔明點用啦), 結果攪攪下, 整左兩野就放棄左lu~~

成件事最得意係咩呢, 過左一個星期, 收到個email, openrice 竟然話我得獎呀 !!!!!!!!!
我成為左「最快手獎」既得獎者, 可以得到「Wyndham Estate BIN 555 Shiraz 紅酒」乙支, 死未!

yeah!!!!!!!


之後我check番個得獎條件, 原來頭170個朋友參加呢個比賽都可以得到呢支酒架, 但我其實參加既時間都好遲, 係最後一個星期! 真係估唔到, 咁都可以 -- 最快手 !
點都好, 多謝 OpenRice
希望呢支酒可以用黎為台灣besttrip既入選同大新既勝利慶祝啦 !

沒有留言:

發佈留言