2011年2月7日星期一

running, running ~~

唔好以為我地停晒手, 無搵野攪, R野玩呀~~
話俾大家知......sob黎緊, 會有d好大件, 好大件既事情發生.

我地開左幾次會 !! 上面係會議時候既剪影 ~~

事情緊要到....我要番吳祥川走一轉(多位sobplayer既母校)
仲可以飲到校務處既一杯茶, 另外又同現時既校長傾左幾句計, 交換埋咭片.....感動到不能!!!
咁究竟我地係攪緊咩野呢?? 容我賣個瓜子.......遲下再同大家分享!!

入番去正題, 其實呢次我係要分享下面兩個比賽作品~~

好簡單, 利用網頁提供既圖案去設計自己既車箱~
呢個campaign好勁呀, 雖然活動既slogan都只係叫萬人like....但短短幾日, 神奇地已經有35萬幾個like既出現..........好明顯, 我覺得攪呢個event既公司, 應該((奶))左野, 再睇番 mtr個 facebook 既feedback...haha, 一齊睇下之後會點收科勒
當然, 我都整左一架 love and peace 列車, 係簡單少少既, 但msg搭救, 可唔可以都like一下呢, 因為我都整得好幸苦架..
有興趣既話, 你地都去設計番架丫, 因為整完之後大家係可以print出黎 !!
當然, 我地都好想贏!! 唔係因為ipad呢個獎品, 係因為我地想見到呢架車既真身, 就算係模型都會好滿足!!!

第二個活動係 AIR NEWZEALAND 呢個至冧一刻拍拍獎. sob代表既參賽作品係呢到
我唔POST出黎勒, 唔好要當時人難為情丫ma....呵呵呵~~
至於點解會由佢地兩個赴戰?? 因為我地早前已經將一套婚纱攝影套餐交左俾佢地兩個(最後都唔知佢地有無用到~). 呢次再嘗試推佢地去到更遠.........更深........ 送埋個密月俾呢對當時人. 諗起都過癮!! 我地同排第一果個作品唔係差好遠架jar, 一齊推啦 ~~~~~~~~~~~~~~~~~
睇真d, 幾多人撐你地!!


最後............最後.................最後
我想約睇到呢篇文章既你 !
今個月既 27/2, 唔好約人出街, 最好約人去玩, sob想約你/妳/您一齊去玩......爆波2.0
依舊, 會係一架雙層巴士, 呢次可唔可以坐滿佢, 詳情下篇講~~

btw開頭講既大事, 並唔係講緊爆波2.0架.........哈~

沒有留言:

發佈留言