2009年12月9日星期三

LOVE & PEACE & ROCK & ROLL

如果你有一路留意我地呢個不是一時貪玩的話,應該都對呢個手勢唔會陌生掛~~

我地就用lmL代表呢個動作啦

話實你究竟又知唔個呢個手勢既意思呢?
講真呢個手勢,我相信好多人都見過, 但我都估好多朋友同我一樣,對呢個手勢既解讀可能出左錯誤...將佢解左做rock n roll...但今次我要係到幫lmL澄清一下勒。
經早前有半晝係維基既查証,其實呢個手勢應該係解作love & peace, 真正既rock n roll應該咁.


佢係呢陣子將呢個手勢用得最熱既人, 盧隊長. 我地可以用\m/(真係幾似)去代表.

話又說回來, 咁究竟邊個大帝係始作俑者, 攪到我地錯左咁耐呢~~~
就係佢勒...
sorfai 大皇

話說有日呢個半醉半醒既大哥身處係一架泥鰍的番緊青衣既時候, 當架車駛經一架行駛中既東涌線列車時, 呢位輝哥竟然對住架列車做住lmL手勢, 自豪地叫: yeah,快過火車~~~
就係佢呢個咁rock, 咁白痴既舉動, 令lmL成為一時佳話, 而輝哥亦直接將錯誤帶到今日.

算啦,雖然暗唖底一路都解錯, 不過錯有錯著wor, 我地都唔會刻意改架勒, 因為lmL所代表既love & peace似乎比任何既野都黎得更重要。


lmL~~

沒有留言:

發佈留言