2013年6月7日星期五

不死Y2K...13之戀戀沙排 (roadshow) 06_06_2013

大約一年前, 喺電視睇到一個節目叫''地厚天高'', 內容主要講香港入面部份年青人點樣一邊生活, 一邊努力追逐自己目標嘅故事. 其中一集, 講香港女子沙灘排代表隊, 我感覺特別深.

原因, 唔係因為女主角會著泳衣上鏡, 而係佢哋個身份, 香港代表隊呢個身份!

佢哋靠自己努力, 成功攀升到做地方代表, 喺國際舞台為香港爭光, 我唔明...... 點解出埠比賽嘅水腳錢好常時都仲要自己去撲, 自己去諗掂, 感覺上佢哋得到嘅支持真係好唔夠~~~

唔好玩啦....須知道佢哋為香港所付出嘅唔只係體力同時間, 就連自己嘅膚色都要俾埋出黎, 晒到黑蚊蚊架~~~

愈睇就愈配服佢哋為沙排所付出嘅一切!! 好想搵一個方法俾到支持同鼓勵佢哋.

終於........喺剛剛嘅星期天, 我哋做到勒!!















成功約左兩為香港代表同我哋玩轉遊戲同 .. 打 排 球 !!























星好....型 (最左好QQ肥的一顆星)

當然, 我哋就咁同兩位排球女將打波係唔會好睇, 一定強弱懸殊. 所以我哋準備左一系列道具去迎接佢哋...
















為大家解說下張相, 圖最上方係一張浮床, 係用黎欄網嘅!!! 哈!!

西瓜波之下, 係預備俾兩位代表隊成員戴住同我哋打波嘅ImL手套, 將佢哋嘅扣殺威力, set 波精準度都減半!!!
水彈, 唔使講掛, 攻擊之用~

最後........















睇唔睇得清楚呀? 黎生手上嘅小皮球!!! 佢, 將會取代普通嘅沙灘排波, 成為sobplayer 同香港女子沙灘排球隊之間嘅對決工具!!!

諗起都興奮, 係未好心急想睇場比賽呢???

慢慢黎, 唔好急~~~
今日, 睇住我哋係沙灘嘅私決先, 下星期就有女仔睇架勒!





沒有留言:

發佈留言