2013年5月31日星期五

比賽, 方法論 (roadshow) 30_05_2013

剛剛個星期日, 玩左一個攝影比賽. 事前並無特別去準備, 一切都係依舊, ad hoc去做!! 到時眼見有乜道具就用乜吧~~

活動係一個飲料品牌攪嘅比賽, 宗旨係要影出呢樽野飲嘅 ''型格一刻''























認真, 呢個樽一望落去的確係幾型, 顏色嘅配襯係唔錯~~  

一如已往, 每次喺健構自己個作品之前, 好正常, 都會睇下其他人嘅成品先.

睇睇睇.....

哈, 好老土地, 喺呢類攝影比賽之下, 無論主題係乜, 以下呢種作品真係一定走唔甩...




















主體加屋企隻小動物, 貓狗係正常之選, 之前見過有陸龜, 蜥蝪~~








































主體加最近話題, iron man同隻 屈不得, 不二之選 ~ 


好多時, 小朋友都會係一個好熱門嘅參賽工具, 但........呢次竟然無份!!! 

我相信, 就算個比賽題目定為''衰格一刻', 上面堆相都一樣有機會走出黎, 因為呢類參賽者應該都好自我.    

好細心分析晒現有嘅所有相片, 最大嘅假想敵應該係呢一張.





















唔理樽野飲啦, 成件事已經型到入晒骨髓, 見到張相就好想玩!!  但, 佢算唔算醉駕呢?


可能係經驗嘅關係, 睇晒所有參賽相片之後, 覺得呢次活動嘅反應係好一般, 相片質素唔理, 但係講大會果個只要係頭50名參賽者就可以得到嘅welcome gift, 到比賽截止前一星期都未派晒, 家陣都只係得大約40人參加左...so sad....for 主辦單位, 但對我哋黎講呢, 未就係機會囉, 哈~~~

對於無攝影技巧嘅我哋, 要喺呢類比賽跑出, 最少要做到......張相係貼題--''型格一刻''
飽歷多次考試經驗嘅腦話我知, 一定要影到呢樽野飲最有型嘅元素, 而呢樽野最型係乜?? 未就係樽身嘅貼紙囉!!

為左要將呢個''型''放大, 我哋決定將幾張貼紙由樽身起出黎.




















生活小常識, 原來喺貼紙上荼一層薄薄嘅凡士林, 可以令你好安全咁撕到張貼紙落黎!!

拼拼砌砌




































攪左呢張相出黎



















算有心思掛, 用液體寫字....雖然唔...


再攪下, 再擺下. 




















似乎咁樣會有趣少少.


就咁啦!! 再tune下張相嘅顏色就交得.





















其實都無話一定會贏嘅, 但相對番現有嘅作品, 我哋個方向其實都算特別, 即管睇下有無機跑出啦~

由零開始, 俾大家睇晒我哋為一個比賽會做嘅野, 就係咁簡單. 之前, 久唔久就會有人問, 究竟我哋成日都可以喺類似嘅比賽得獎有乜心得, 大家睇到啦...真係無必殺技, 最主係得兩樣.

1- 作品貼題
2- 活動無乜人玩

完. 

一齊等結果~~


我仲想講, 隻野好似wall e

























補充!!!

輸呀~~~~~~~~~~~~~   咩都無. 
26/6/13

沒有留言:

發佈留言