2013年6月26日星期三

我哋都唔知自己....值幾多錢!!!

題目係引用左葉生兩年前嘅說話, 當時有人問我哋收幾多錢去HOLD一個function....

最終, 我哋無收到果班朋友嘅錢, 直接去左人哋地方倒亂.


























今日, sobplayer終於第一次收到一個機構嘅錢完成左一個''交易''


















係黎自roadshow, 我哋嘅稿費, 哈~~

多謝晒呀

不過呢, 最終呢度嘅錢係無落到我哋任何人嘅袋, 因為已經用左黎買禮物俾我哋個edit神.




















佢竟然唔知自己手上面份禮物係好值錢!!!


話說回來, 睇得出roadshow依家勁燒緊錢去請好多明星(不包括我哋)去佢到開筆, 為左可以繼續又食又拎, 要搵多d野玩先掂 !  因為無野寫~~~~~~~~~~~~


btw, 尋晚餐飯, 呢張單都幾可愛, 好有港式味道~




















估佢寫乜都幾好玩...七汁涼~



沒有留言:

發佈留言