2013年6月14日星期五

戀戀(女子)沙排-下集 (roadshow) 13_06_2013

上篇blog講到我哋已經準備好一系列別出心裁嘅應對去同沙排女將黎個交流, 係未好心急想知道場面有幾過癮呢~~

哈, 同大家講, 直到果日去到沙灘之前, 我都一樣好期待同興奮, 不停咁準備即將發生, 而又唔可以預期嘅狀況, 始終呢班人......係難控制嘅.






















最後, 事實再一次証明, 理想同現實始終存在一個觸摸唔到嘅距離, 就如你永遠唔會親眼見到一個廣告入面嘅麥記巨霸一樣.

呢次嘅交流過程, 甩溜之嚴重可以話係災難性, 哈~~
其中, 最大一個問題就係..........唔記得同兩位港隊代表講, sobplayer都想同佢哋打番場友誼賽, 結果佢哋無準備多一個場出黎, 但我哋又唔可以阻住個訓練場嘅常規練習......

呀, 我個鳥巢驚魂式嘅扣殺....出唔到場呀~~~~~~~

你話....點算?
有一剎那, 我哋以為自己拍幾個飛撲片段..

























再交俾我哋嘅edit神, 佢就可以好似賭俠1999入面重拍98世杯決賽嘅橋段咁, 剪番個沙排SOB 2013.... 我哋真係好天真, 好傻,

咁, 最後點收科? 
放心啦! 我哋咁多人齊集埋, 又點會有冷場丫, 交流過程最終都依然開心無問題, 大家HEHEHAHA又一個快活嘅下晝.

去片




我哋個edit神, 其實都係堅得架!!
btw 水彈唔肯爆, 係第二個好大嘅問題....火!!

其實, 今次攪呢壇野係為乜呢?? 
我哋係真心想俾到少少支持香港嘅運動員, 一件寫住HONG KONG嘅代表隊 TRACK SHIRT一定係用左好多汗水時間去換取番黎, 佢哋應該值得擁有一個更好嘅待遇. 

多嘅, 我哋又真係做唔到d乜, 所以就攪左呢壇野出黎囉~




多謝妳哋嘅紀念品


加油呀, 奧運會係妳哋嘅目標吧~~




Cat Ng & Mei Wong - Beach volleyball Hong Kong
https://www.facebook.com/pages/Cat-Ng-Mei-Wong-Beach-volleyball-Hong-Kong/199897883384732?fref=ts



沒有留言:

發佈留言