2013年6月27日星期四

大手作仔 (roadshow) 27_06_2013

可愛嘅屈不得雖然離開左但並唔代表香港人無野好影~~ 反而各大商場好似打仗咁各自拎左唔同嘅公仔番黎攪展覽

時代廣場有怪獸大學海港城有龍貓我屋企果邊低個檔次嘅青衣城都有despicable me. 鐘意影相嘅情侶又多幾個check point不過付帶條件係....幾個大蛇餅你受.

本來都影左幾張相打算寫下呢個character騎劫商場嘅情況但攪攪下又覺得都已經日見夜見(商場, 7海報雜誌....) 算勒!!  

倒不如睇我哋嘅character, 我哋嘅手作啦!!   

反正roadshow嘅朋友應該都唔係好清楚我哋嘅手作技能~~

~~~~

因為呢個雷神, 我哋就去左美國.



當日佢係好俾戲, 好有心機


原來要買咁大個東同西瓜都有難度的


第二變, 屍巴達!!!


完全俾雷神哥比下去嘅CAPTAIN輝


簡單而又易認嘅讓笑彈飛


我無野講...脾達


行運一條龍


龍頭特寫, 勁精緻!!


可愛大頭佛


終極大製作! 左起, 薄切薑餅人, 胡很塗夾子, 骰盅雪人, 聖誕裱一隻, 可以不理聖誕老人


仲有佢, 有MUSIC PLAYER, 有小便開口(男性專用)嘅流動薑餅屋


點可以無我哋呢架小反車呢~


入面嘅PARTS, 法拉利式死氣喉


呢個頭叫咩名呢, 唔記得左

領航員燒米, 果粒蟹子最精境!!


極受歡迎的回魂LEO


睇番呢d相, 真係唔可以唔服自己咁有心機去做呢d野出黎, 仲要多數都係廢物再用, 呢d手作野character, 係未正斗先!!

如果俾我揀, 個龍頭一定係我嘅最愛~~  但好可惜, 佢同其他嘅道具都只得一個下場........堆田區~

無陰公呀.....我哋都好想有地方擺放自己嘅作品架, 每次親手放低件玩具喺垃圾筒質邊嘅時候, 感覺都好差.

激死我.


最後, 俾多張無心插柳之下做左出黎嘅手作大家睇!!



期待下次嘅玩具.


沒有留言:

發佈留言