2013年6月21日星期五

佢係好人 (roadshow) 20_06_2013

朋友, 早幾日睇新聞時, 見唔見到呢一幕?

























哈~~
對於一時貪玩呢幾隻字, 我哋的確係有些少吻感.

呢次, 因一時貪玩而出事嘅事主衰咩呢?  佢係一位的士司機, 有一日早上, 當知道接載緊嘅乘客睇日出落空而回之後, 提意左同佢哋玩轉.....飄移



















最終''飛越太空山'' 失敗而回, 攪到的士撞樹之餘, 司機叔叔又要叫幾位乘客隱瞞自己提出飄移嘅要求, 最終被判妨礙司法公正同危險駕駛罪.

好多人話呢位司機自己攞黎衰, 無端端飄乜鬼移, 攪到自己一鑊粥. 老老實實, 我真心覺得佢好可愛!! 

仲記唔得得劉華果句, 今時今日, 咁嘅服務態度點得架~  (今時今日左...有無十年??)

作為一位的士司機, 服務態度再好, 最多未只係同個客吹下水, 又或者上落車時幫你拎吓行李咁... 而出左事呢位司機就真係好正勒! 知道個客睇唔到日出, 自己主動提出方法去令個客人開心, 真係好唔話得. 佢最衰最錯, 其實係揀錯左個方法, 佢唔應該玩飄移!!  

司機應該即時搵部電話, 打開youtube 播呢隻歌!!!



一齊大大聲聲唱住開車~~~



咁就唔使下下都俾外國嘅人威晒, 話我哋唔懂得苦中作樂啦.

















外國有人起唔到機, 係飛機唱''i believe i can fly'', 香港有人睇唔到日出, 係的士唱''太陽星辰'' !


司機, 加油呀!!!


沒有留言:

發佈留言