2013年5月15日星期三

吹脹西九(roadshow) 13_05_2013


呢次係一篇---騎劫系列

香港最熱嘅話題一定係海旁隻吹氣大鴨
講真未有消息話佢會黎香港之前好早已經網上見識過佢嘅可愛. 當知道佢會游到黎香港其實都開心好想搵個方法好好去迎接佢嘅光臨






















好可惜佢離我哋太遠太遠勒中間仲有一大堆人同一個海嘅阻隔……我真係好想親近下隻鴨!!!!
好啦既然埋唔到佢身我哋就先去探佢嘅對手!!!

位於西九嘅一個充氣世界 ((M+進行:充氣)), 一個撓口摻手嘅活動名.


















係呀竟然俾我地撞正天晴氣嘅幾個鐘!
入場前都知有幾件展品因為天氣或者其他問題有待復修所以我哋一定唔會玩得晒全部嘅野而喺我哋玩到嘅幾件玩具入面呢.有一個真係無敵威咁好玩!! 

















叫做佔據聖地


講佢之前都一齊睇下我哋點同另外幾個展品玩.
認真門口呢幾舊石係幾好影 !!


















如果你個名有個輝字可以參考下佢.


























呢舊有好大回響嘅作品.












拉屎


你問我對佢有乜評價















大舊!  好大舊!



唔記得左係邊個諗出黎嘅概念
























咁樣玩自己真係無鬼為.


入場前以為佢會係最好玩~













落差太大勒原來無想像咁大, 有點兒sit無乜心機影了.


跟住就係全日最好玩嘅呢個場景!!!















絕對值得排隊入場.


我唔用文字話你知幾好玩用片答你.







high !!

睇番條片都笑到我出!!!!
俾多張招牌跳相你望下.

















點解唔用個維港做背境呢蠢左...



呢個名為佔據聖地嘅玩具真係不得之了睇片你已經會感覺到置身喺裡面嘅時候可以有幾開心10分鐘時間係完全唔夠玩

講真我哋完全無理過呢舊玩具背後個創作意念只知道喺入面跑跳碰嘅時候帶到俾我哋無比歡樂膚淺都係咁話架勒我哋眼中好嘅藝術品定義係好簡單影相幾得意又有得玩就已經好夠絕對可以不帶任何深層意義.

總結西九呢個活動係值得去行一轉嘅但最好係揀番閒日嘅時間唔使咁多人迫晒喺同一玩具等影相.  (ok, 我知道呀媽係女人.)


沒有留言:

發佈留言