2013年5月3日星期五

呃呃like(roadshow) 03_05_2013


偶然上網遊走嘅時候, 見到一篇文章教人點樣喺Facebook…….呃like.

用得 呃 呢個字, 好明顯就一定係篇抽水文啦, 話就話教你, 同時亦都笑鬼你, 內容好鬼過癮. 但老實講句, 我真心認為 (為何人們喜歡在facebook 呃like) 可以出一篇論文.


入題!
呃like, 人人都明, 咁咩叫呃呃like?






















呃呃like 其實係一個遊戲, 一個可以俾你同朋友喺日常生活期間, 增進感情嘅互動遊戲!! 我要正式喺到向大家強烈推薦.


遊戲步驟好簡單:
1.      趁你朋友不知不覺嘅時候, 將佢嘅電話暫時移離視線.
2.      用電話幫佢update facebook status, 如情況許可, 請搭番張頂癮照片
3.      如情況依然許可, 幫佢like自己個 status
4.      如情況都仲許可, 幫佢回覆朋友嘅留言
5.      如情況咁都仲依然許可, 都唔好玩勒, 你朋友已受到應有教訓, 搵機會不動聲色咁放番個電話去佢身邊. 如果可以做到呢一步, 呢次已經係一個perfect hit.


扯! 未即係玩人facebook~~~   講咁多, 有乜野好玩?


當你身邊位朋友, 可以為你創作類似句子時, 事情會唔會變得更得意?

(status::我性陳,我身痕,我鐘意女人喉禽)








like係唔使呃嘅, 佢會好自然咁湧埋黎



呢個遊戲, 我已經唔記得左係點樣開始, 但好肯定呢種騎劫別人facebook嘅做法, 最初都大約係講吓類似嘅說話.
(status::我是on 99的人)








慢慢, 大家會因應機主嘅際遇去設計status…好貼心
(status::2013年啦!我要拍拖呀!我真係仲未忘記...好辛苦呀...)






剛失戀既人



(status::如果我有頭髮,我一定溝死女!)






Skin head 嘅單身男人




最後, player之間嘅創意真係令人好無言









完全亂黎



呢種橫衝直撞嘅status令到玩人facebook都變得不再簡單乏味, 而呢個亦係點解我要
推薦大家試下玩呃呃like!! 因為我哋呢到專門為你介紹任何開心嘅事情~~


自從呢個活動喺我地player之間嘅圈子興起之後, 呢件事所帶動嘅歡樂, 估唔到並唔止於我哋幾個人, 就連平時比較少聯絡嘅facebook朋友一樣會投入左件事入面. 喺開始嘅時候, 可能只係身邊較密切嘅朋友會留意到並留言搭兩句嗲, 但當呢類戰鬥去到百熱化嘅時候...




(status::我很醜,但很持久)









有朋友會inbox問你, 真係想拍拖? 係咪要介紹女仔俾你識呀?
有朋友會係status回, 無用! 又輸! 你又俾人拎左個電話勒!!





喺現實世界, 更加有朋友會直接問你戰友, 佢呢陣子無事丫嘛? 我見佢嘅facebook status咁怪嘅~


不其然間, facebook入面部份似有還無嘅朋友, 因突然間嘅交流, 令關係都變得實在左!! 真係不得了~~


再者, 因為呢個遊戲係全天候進行, 無特定嘅開始時間, 只有終結時間(無電), 果種一個眼神就大家明白發生緊乜事嘅交流, 真係叫人讚嘆.....你望一望張枱, 我就識係枱底接收個電話; 你努力update緊相片時, 佢自動走去同物主搵水吹, 拖延時間. 即使行動失敗, 都夠大家開懷大笑一番, 每個片段都係令相處過程變得更熱鬧嘅原因.


聽我講完, 有無個好心急想玩嘅衝動? 有目標未? 如果你已經諗到幾位幸運兒, 恭喜你! 你身邊仲有佢哋, 佢哋一定係你身邊最close, 最玩得嘅朋友~~


(status::只要有愛,夢可成真。我信,你地信唔信呀?)






































最後, 我想講句...Facebook like呢樣野真係個好鬼異嘅發明, 即使果個係被騎劫status, 我一樣會check住個 like….激氣, 真係爭唔落(大力拍枱)!!!


PS 為令遊戲公平, 兩大原則要守.
1. 不能用密碼lock機, 就算要lock, 都要係一個公開密碼.
2. 被騎之Status 不能刪除.


各位, enjoy~


沒有留言:

發佈留言