2013年5月3日星期五

毒有之Boys Love PROJECT: 即LOVE即有 (road show) 26_04_13


上一篇網誌入面講左少少sobplayer點解咁鐘意玩嘅原因仲提到參加比賽就係我哋嘅專長其實我哋口中嘅玩又點止參加比賽咁簡單丫仲係絕對多元化同生活化慢慢我哋會喺到一一呈上!! 
呢次我哋要將自家製既玩味帶入旺角西洋菜南街行人專用區

留意熱奶手上個LOVE字樣見唔見特別之處?













 對比下面.
佢手上個O字係斜左去另一個方向架!! 


















今次咁做其實係有喻意嘅因為將會出現係ProjectLove, 並唔係一般嘅Love, 係我地之間毒有嘅Boys Love




Project: LOVE即有

講咁耐即係玩乜呢大家都知西洋菜南街自從有左行人專用區時段後喺呢10年入面不斷咁轉變.
易拉架 街霸 百佬匯 o靚模 相佬 政治show 法輪功 仲有一架--警車
如果問呢陣子最hit係乜除左內地黎果批奇人異士之外最紅一定係擺檔幫人影即影即有呢件事.
我並無深入去探究呢個風潮從何而來整個概念背後個特別意義只係有日行過嚇見條街原來已經有4檔同時做緊!! 成條行人專用區, 7仔加埋OK都好似無4呢件事真係好有話題性忽發奇想不如幫同佢地黎個小比拼吧~~

要做比較首先緊係喺每個攤檔都影番張啦但我地呢次個著眼點除左張相靚唔靚外都想睇下攝影師個創作力同埋佢跟客人之間個互動可以去到邊(簡單講, Is he able & able?). 正如我哋玩比賽一樣除左獎品外件事係未夠得意玩嘅過程最後領獎方法同待遇我地都會在意下下只係睇結果一定傷心死,


講番呢次點玩法係每個攤檔我哋都會講番類似下面嘅說話:
攝影師我地攪緊個project, 關於Boys Love想你幫我地影出呢種感覺眼前呢兩位就係你嘅model, 可以隨便舞佢地幫佢哋擺post~~  
聽完後幾位攝影師都對Boys Love呢樣野好有疑問我地再解說:
其實呢我地所講個Boys Love唔等於gay無性愛係入面呢種Boys Love.好比兄弟咁親又唔只老友咁簡單中間係有互相欣賞同支持甚至有一種超越友誼嘅傾慕同情懷喺裡面.

一段咁虛無嘅解說跟躆我哋經驗係絕對足夠引起任何人想吹水嘅意興(如果佢喜歡的話). 攝影師喺期間俾出黎嘅反應某程度上都睇到佢係未鐘意同客人溝通吹水而整個介紹入面我哋係無講呢個即LOVE即有嘅project, 因為我哋希望佢會保持番平常心當我哋普通客人去對待.
入題勒!!!! 

講明先呀呢次話就話係比拼但我地純粹玩下炸各攝影師嘅一眾支持者唔好太認真.

LOVE即有
日期21.04.2013
時間 15: 30  
每檔一張即影即有都係消費廿蚊
下面係按時序排列

1. instant20
Player: 軟人 小白



























排隊時間: >30min人龍有時會似大時大節排隊買戲飛咁長















外表上面呢位攝影師係最有藝術家感覺嘅一位, 年紀應該同我哋差唔多掛, 笑容充足! 傾落, 發覺佢都好隨和, 好人黎嘅.

過程入面, 印象最深刻係佢講左句大約意思話張相影唔影到個Boys Love嘅效果, 係睇個model俾唔俾到種感覺....又真係好有道理.
當然, 佢跟住都有俾個動作概念我哋, 幫我哋完成左張作品.

































有一樣客觀事實可以特別讚番instant20, 就係佢哋入住張相個框框.
睇得出係擺左心機, 完全跑出.

















2. Monocam
Player: 傻輝 黎生
























排隊時間: ~10min
呢位攝影師感覺比較沉實, 但並唔代表佢唔肯講野.

反而, 佢個指導性都好強. 喺指引傻生擺post嘅時候, 好肯俾意見, 甚至自己示範埋出黎, 都係一個玩得嘅人.

攝影師覺得黎生伸脷係一個selling point.....我真係諗唔通~








































不過有樣野佢哋真係比下去....
只係用一個膠袋入住張相俾客
























3. MEMO photo
Player: 小白 黎生

排隊時間: ~2min
最嫰口嘅靚仔攝影師, 似係仲讀緊中學嘅學生. 佢喺聽完我哋個Boys Love簡介之後, 甚至流露出一絲尷尬嘅表情, 好好笑, 而且得意~ 但亦因為咁, 靚仔過player既任何男士, 我唔打算俾佢個樣出現喺blog.




個Love牌擋住左一個好精境嘅地方, 個靚仔攝影師係叫我地 '橋' 腳架!! 哈哈

佢都有個相框俾客人入住張相
其實係可以印多少少資料/得意野嘅




















離開時, 攤檔嘅朋友亦會好開心咁叫我哋上番facebook page支持, 感覺好青春同校園
仲有, 佢哋係我眼見唯一寫住有彩色相紙選擇嘅一檔(有錯勿插), 同埋每日頭5位(唔confirm個數字)影相嘅朋友會有紀念品送, 好有做project feel~




4. Quarter photo
Player: 奶 星





















排隊時間: 剛開檔, 唔使排.
年紀最大, 感覺最成熟嘅一位攝影師.

一聽完我哋個Boys Love簡介之後, 行兩步, r左幾下頭.......就好似有個燈泡出現咁, 佢提意呢個動作...






















好old school, 但襯佢 !
老實講, 我哋開頭都唔明佢指係邊個動作, 但當清楚後, 攝影師都唔使點指引, 我哋就自動波將星同奶玩個不亦樂乎, 因為呢個POST要兩個男人擺, 好好笑

見唔到奶個樣, 好可惜




























呢個係入住相個膠袋
多條膠紙, 叫做贏左Monocam少少少















可能係件事太好笑, 或者剛剛開檔嘅關係, 呢位攝影師撻左一下q, 所以呢張作品其實係唯一一張要take two嘅, 佢好似話個曝光仲差少少. 當然, 佢係自己主動要求再影, 所以只係收左一次廿蚊~


前後玩左個零鐘, 4位攝影師, 各有唔同感覺, 都幾好玩. 
講真, 要做比較的話, 仲可以有好多範疇, 好似助手, 相紙, 器材, 燈光, 背景等等.....
始終我哋口中嘅比較都係玩票性質, 如果大家有留意, 我哋對一眾攝影師都無乜做任何批評, 佢哋都係付出緊自己心機時間去做喜歡嘅事, 應該係得到鼓勵. 至於張相係未合心水, 留俾大家分析. 反而想講係喺每次影相過程入面, 一眾攝影師都願意去聽我地所講嘅概念去俾意見, 無黑面, 交流都係做到嘅, 只係多與少嘅分別. 呢個互相溝通嘅過程, 我覺得隨時係取決張相影得好唔好嘅關鍵, 可能比部相機型號更重要.


影相, 本身就係一件開心嘅事, 黑白即影即有, 我覺得係更加令每張相都多一種故事性, 呢樣野正正係點解我會認為即影即有比衣家尖東海旁嘅即print即有, 又或以前嘅貼紙相機更講求感覺. 最終, 旺角行人專用區呢個攝影服務, 會唔會淪為另一個尖東海旁, 我覺得除左要睇攝影師嘅態度之外, 每一個影相嘅你點睇呢件事都好緊要.

廿蚊係一個價錢, 張相係一個價值, 絕對唔係張張都((到數))的.



話又說回來, 我哋之間嘅Boys Love並唔係咁易補捉. 咁多年來, 唔同project之間影過無數咁多相, 下面呢張一定係最有feel 嘅!!

非你兩個莫屬, 星軟人(攝於2011年聖誕冰場, 星軟塵)

















最後, 如果讀者有興趣的話, 歡迎黎到我哋個專頁睇下呢4張Boys Love嘅受歡迎程度, 又或者自己都投吓票, 亦得! 話你知, 文章見街呢日, instant20暫時領先~~











沒有留言:

發佈留言