2013年5月15日星期三

(參賽BLOG) LOVE LOVE LOVE~~


我嘅American Dream trip目的地係位於費城嘅LOVE Park

因為我最想做嘅係同呢個LOVE雕塑黎一個合照!!





















呢個love同我之間有乜意義?  


……好耐好耐之前~~~~~~~
200843
我同一班中小學朋友第一次出埠去旅行



















目的地係台灣


七天行程入面我哋朝見口晚見面每個人之間嘅互動令我哋漸漸產生左微妙嘅變化.








































一齊玩一齊沖涼一齊瞓覺.
原來..我哋可以咁夾, 咁緊密架 !  





















當我哋眾志成城嘅時候根本係無野可以難到我哋!!!!!
Yes ! 呢個就係我哋想要嘅野~~  


而旅程入面最令到我哋體會到大家果種一呼百應義無反顧嘅時間就係影呢輯相果陣.


當日, 我哋一見到呢個 LOVE 嘅時候, 就好似蜜蜂見到蜜糖一樣, high 翻天~~~~~~






































得不亦樂乎.
想當年邊有人影呢類跳相丫創意就喺一班人走埋一齊嘅時候撞出黎.

台北101呢個LOVE可以話我哋旅程入面畫上左一個完美嘅句號.

即使旅程完結我哋都仲整左段片去紀錄呢次嘅經歷.






睇得出, 我哋係幾咁鐘意呢個 LOVE 雕塑.



同時間由果陣開始我哋每次去旅行時都會收集當地跳相去儲存我哋嘅旅程.

























位於東京嘅LOVE當然都走唔甩!!

入黎望下, 幾開心嘅 !!



既然我哋之間嘅默契已被呢個台灣之旅引爆要好好俾佢繼續燃燒力量就係我哋專屬嘅Boys Love, 每個人都能夠互相欣賞之餘亦明白大家嘅長短處你有嘅係創意我有嘅係執行力互補長短, 創造出 sobplayer 嘅初型.





















Sobplayer 一路走來我哋之間已經發生左無數咁多件事幾年之間所見識到嘅野去過嘅地方亦都唔少一切一切嘅事情都源自當日呢個旅程入面所產生嘅情懷, 呢段日子實在係鑊鑊精彩鑊鑊甘. 當然, 我哋並未有停下來嘅打算, 反而希望繼續將我哋呢種生活態度延續, 喺度為大家分享

而最近又有幸撞見呢個My American Drem trip 嘅活動第一時間我就諗起要襯呢個機會親身去見識對我哋意義深重嘅呢個 LOVE 位於 Love Park 嘅始祖, 好好紀念Sobplayer 嘅 Boys Love 當日喺台灣大爆炸. 







雕塑設計者(Robert Indiana), 佢最初都可能未有預計自己嘅作品可以有如此影響力, 能夠將佢自己獨有嘅LOVE 散佈到全世界, 呢個愛.......真係好犀利 !!!!



去費城LOVE PARK, 再影一次跳相, 就係我嘅 American Dream trip.





待續 !!!



沒有留言:

發佈留言