2013年7月4日星期四

比賽--kai oriented (roadshow) 04_07_2013

一款新出嘅NOTE BOOK為左可以標榜自己個多用途性(摺得, 反得, 企得), 搵左最近果本紅到發毛嘅雜誌聯手攪左個攝影比賽.

比賽宗旨係要影出一部咁多變化嘅noteobook 究竟可以點樣溶入你個生活, 感覺好似幾考創意咁~

不過, 當睇到佢哋俾左嘅一d舉例.....真係吹到''啤''一聲~~

寫潮文

研究量子力學

相士睇樓

跑步機上睇進擊之巨人

播住YouTube示範做yoga

睇住YouTube示範堅做yoga
etc.....

明晒!!!!
即係玩野!!! 目標為本, 呢次張相嘅方向係三個字 ''K  A  I ''

好啦, 既然大會鐘意玩鬥kai, 我哋當然要搵番最kai嘅player俾意見, 佢係熱奶. 呢次, 全盤由佢指揮.

真係不負眾望, 佢俾左一個好cake無聊嘅idea出黎.


''引睇上升鄭多燕''



















概念係利用果部notebook嘅特質, 摺成V型, 放喺呢個健身架上面.















故事主角就可以一路睇住燕姐, 聽住個beat, 一路引體上升勒!!








































































為左d相, 真係做到手震, 出晒汗....


最後加番少少ps


















我哋呢個概念夠KAI了吧.



呢張相就係我哋最終嘅作品勒~~





































我完全唔明一個工程師嘅notebook入面, 點解唔可以有d好睇少少嘅字型用下....攪到我哋個 ''幾禾'' 無晒霸氣~~~

直頭係有一陣娘味出左黎tim...

關於創作就講到呢到, 跟住記錄下過程入面嘅一點點7吧~~

你有幾耐未試過影相時先發覺部相機無入張sd card?





















我真係未試過! 最多都係唔記得叉電架姐, 呢次俾奶哥拎左第一次~~


一如平時嘅工作, 死線前先交野, 結果亦都好順利地upload唔到張相去大會網站, 唯有inbox俾佢哋啦.
下面係我哋嘅msg


我真係嘗試左, 用晒所有BROWSER都UP唔到張相, 好努力架勒....但條死線又就快黎到WOR(我PRINT 左SCREEN 你地睇).....咁未唯有INBOX你地囉.
呢到係我既資料
Xxxxxxxx
xxxxxxxx
你侵埋我玩啦~~~~

本人認為呢個msg KAI到出汁.


最後, 要補充一句, 佢哋呢個比賽其中一份獎品真係好趣緻
一係入間雜誌社做100個鐘員工(俾你體驗, 唔好諗住有人工...)
一係送你呢本雜誌100期(但係要自己上佢OFFICE攞).
咁都諗得到, 心情特別好!!  呢一舊毛真係好有創意 ~~



沒有留言:

發佈留言