2012年2月1日星期三

商台881, 吹吹水

雖然今日已經係龍年既初九, 但其實係兔年最後一日, SOB都發生左一件未被紀錄既大事情...就襯天氣削為回暖......趕緊記低吧~~




















22/01/12 年廿九, 地點: 商業電台





























商台雷霆881係sob接觸到(被邀請)既第4個電子傳媒機構~~  (唔計有一次自己都聽唔番既迷離溫哥華電台訪問).  由新城, TVB, 香港電台, 到今次商台..其實每一次有機會接觸到呢類媒體既時候, sobplayer都係處於異常投入同興奮既狀態........大家睇下幾咁齊腳, 仲未計揸機既我, 同遲到既肥星~~



















無他既, 佢地都太喜歡接觸新事物/新朋友勒, 尤其係當我同佢地講今次訪問既聯絡人, 係一個叫gigi既女生....把聲幾甜~~~~       只係需要一句, 幾齊人!!

講番呢次邀請我地個節目先, 就係由林曉峰同車婉婉主持既巴巴閉Afternoon D.
起初知道呢個消息既時候都開心架, 尤其係諗到可以同轉數好快既林曉峰過下招之外, 又可以同車車影下相, 研究星座........結果, 事與願違~~
因為我地都係被捆綁既打工仔, 又無理由要兩位主持人就我地架ma. 最後既安排變左由聯絡我地既gigi代兩位主持人同我地會面訪談, 然後加工, 上剪下加再變番做兩位主持人同我地既對話先出街, 犀利 !!

不過, 老實講句係有d遺憾, 因為過去幾次, 我地都可以直接同節目主持人傾計交流.......唯獨呢次, 我地只可以係另一個平行時空相聚~~

亦都因為咁, 我地準備左.........















一個節目, 無左主持人又點成事呢~~~
因為時間既閞係, 車車同ar LO已經由SOB準備好勒!!

不經不覺, 試過幾次訪問, 我地都變得較易進入狀態.



















非常之咁愉快地就完成左個面談......過程入面我地(沒有被要求下)久唔久都講住呢幾句~~
車車..妳頭先真講得好好!!     ar LO ...你點睇呀?
sobplayer真係好合作!!!  gigi, 妳唔介意丫ma~

節目幾時出街, 我地都未係咁清楚, 到時大家就支持下啦. 但我覺得uncut version 都應該會好好笑, 有機會一定放俾大家聽 !

最後, 多謝巴巴閉Afternoon D既朋友們(kenny, gigi, 車車, ar LO), 多謝你地俾SOB踩入商台~~

BTW 果日既訪問入面, gigi最後問左個問題, 佢問...

SOB有咩夢想? 或者....SOB今年有咩目標?

我地竟然真係答唔出.....
快d搵人黎同我研究下呢個問題~~


1 則留言:

  1. HAHAHAHHAHA
    剪好喇MIX好喇
    仲要剪走曬你地D"阿LO呀~婉婉"

    星期一 4-430 881!!!!!!
    有得聽~~~下星期寄返曬D COPY比你地喇~~仲有個簽名板!!


    GGGGGGGGGGGGGGGGGGG

    回覆刪除