2012年1月26日星期四

龍年到~~~~

年初四, 我地都開工勒!!!!
踏入龍年既第一件事, 先祝大家身體健康!!!  因為真係好凍~~~~~~~~

冷凍既新年底下, 我地既blog都依然充滿生氣.......講緊係上面條新banner!!

有睇呢個 blog既朋友都知架勒, 原先個 banner都已經用左兩年幾, 我地終於都黎左一個大革新了!!!
之前既設計係由我地曾經所參與過不同品牌公司既logo所併貼出黎, 主角係....果d公司. 而呢次設計既改動呢?

主角歸位了, 係一眾 sobplayer 既身影~~

認番d人先.











大家睇d相既時候, 感覺未必會太深~  但對我地黎講. 上面每張相都係sobplayer一個重要既component, 所有事情都係發生於幾年之間既一點一滴, sob就係咁樣而孕育出黎..........

我地終於都完完全全地做番呢個blog既主角勒!!
呢到將會由我地話番事~~

條 banner既另一個亮點係...左下角呢句.
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one
一句新既 caption, 解釋唔多講勒, 明架啦!!!
講到呢到, 適逢tvb早兩日都出左一集幾貼切既專題報導...入黎呢到睇下丫~


最後補充一句.........條banner既設計者, 係葉生 (掌聲: 啪啪啪啪)!!



沒有留言:

發佈留言