2012年2月7日星期二

林村拋寶牒之...行運一條龍!!

幾經辛苦而完成既作品, 係比賽當日安全落街, 向林村進發~~

俾個龍頭特寫大家睇下!!!
祝大家, 龍年由頭旺到落尾!!!

其實條尾都好精緻 ~~~
細超, 好野 !!

出發勒!~~~


再一次...要將紙皮道具運入超叔既戰車, 好迫呀~~
係車程入面依然要為作品加工.......何其急趕

半個鐘既車程話咁快就到, 

一落車....大家就即時張牙舞抓了~

又真係好開心既~~
因為大家都好滿意今次既作品

跟住落黎有關比賽既花絮, 我打算用圖片記事......入黎facebook睇吧~~

















另外, 我亦都準備左少少比賽片段, 有興趣欣賞既朋友就要加多兩分忍耐勒....因為無論剪接定拍攝既水準, 呢次都係......係囉.......慢用~~
無錯呀, 最終SOB既成績係季軍, 龍年第一次出賽就有進帳勒~~~~

跟住既篇幅, 主要想講多兩句關於玩呢次比賽既感覺~~
當初我地知道有份入圍, 但準備時間實在無多之下, 依然選擇去趕趕趕趕工, 用左一個晚上去打造呢隻SOB飛龍, 其實背後有咩意義呢??

老實講句, 比賽既獎金, 冠軍有HK$ 10,000 亞軍係HK$ 5,000 季軍都有HK$ 3,000!  攪手又同我講參加隊伍係有9隊, 我盤算左一陣, 1/3既參賽者都可以有野落袋....對SOB黎講似乎唔難.
      
, 真心同大家講, 呢次我個擺位, 獎金唔係咁前~   

解說.
SOB經常係訪問會講, 希望有朝一日能夠發起d具本土特色既民間活動, 香港人玩落會覺得開心, 外地人睇過又覺得非常獨特, 唯香港獨有既事情!!  好可惜一路以來, 我地都攪唔到d乜特別野出黎... 所以當我第一次係電台聽到呢個鬼馬造型掟寶牒活動既時候, 我心諗.......

掟寶牒呢件事情已經夠爆裂, 仲可以加埋鬼馬造型, 主題更加係龍的傳人.......中晒 !!!

係聽到廣告果一刻, 就已經認定左呢個比賽SOB係無理由唔派隊架勒. 既然我地未能build up屬於自己既一件事, 但坊間又有呢個咁合心水既活動, 所以即使當日既製作時間再急d都好, 面對呢個比賽, 棄是絕不能放的~  
相對西班牙掟番茄..泰國潑水..芬蘭掟聖誕樹同掟電話比賽~ 我地既掟寶牒活動, 其實絕對唔會比下去的!!

我地就係帶住呢個定位黎林村玩架勒~~
最終我地得到季軍~

得到季軍開唔開心??  開心呀, 點會唔開心!!
雖然老實d講, 係我(黎生, 唔一定代表客觀既事)心目中, SOB既行運一條龍, 無論係造型, 演出, 基本上係整過主題同演繹配合入面都已經超班~~  不過我地都唔會介意賽果上面既少少失利, 因為....學輝哥佢果日講, 總之今日想得到既野, 我地都拎到~~

例如.
 聽到呢隊   十全十美, 嚇瓜 客家美少女既歌喉

睇到呢對小兄妹玩我地個大頭佛時候既開心

係唔同新聞入面搶灘, 俾更多既人見到行運一條龍呢件咁偉大既作品. 尤其係我地都希望更多人可以見証到香港依然擁有充滿活力而且創意無限既年青人!!!



超鐘意姐姐果句, 我曾經美麗過~~~
以上種種開心, 都足夠叫我地唔再去研究有關比賽既失利啦. 而且我深信行運一條龍既出現係成功令比賽生色不少.

最後, 再講多句有關整個比賽同林村俾到我地既感想丫.....ummmm,  其實應該可以做得更好~~~

加油啦, 林村!!!
有緣的話, 下年再會吧~~

btw..主辦單位, 你地一定要一定要一定要補番個獎杯俾我地呀~~~



沒有留言:

發佈留言