2012年2月21日星期二

Red Bull 又黎勒~

Red bull 前年係香港攪果個 flugtag 比賽, 我地入唔到圍, 無份玩之如, 仲食左一個屎無前例既炸糊.

就係因為佢.....傻生

















算勒, 前事不提, 再蠢既人都應該得到寬恕~~

事隔一年, 我地覆桌既機會黎勒!!! 終於俾我地再等到red bull既大事件...















今次玩既叫做 soapbox, 玩速度, 玩造型, 唔似 flugtag咁要落水.

即係點??
我精選左下面3條片出黎~~








真係不得了, 睇片已經心癢癢!!!!
其他活動細節唔多講架勒, 快d入黎報名先!!

有興趣落手參加既朋友留意, 雖然話呢次入圍名額有60隊咁多, 但我記得睇過前年入圍flugtag final果幾隊d草圖(雖然最終好多都起唔到機, haha)係異常咁專業同靚仔, 有d仲 build 晒 3D 圖!!! 所以, 由草圖開始, 真係唔好掉以輕心~~

我地兩位SOB既專業車手....賽道上約定大家!!!


























呢次活動既冠軍.....是跑不掉的 !!!   入唔到圍的話, 我會delete呢篇blog~~

最後補充埋呢次比賽既獎品....(quote 自活動網站)


得獎者可獲得什麼獎勵?


對車手嚟講,能夠成為當日主角已經係最佳獎勵。更加唔少得嘅係比賽所帶來嘅難忘及過癮經驗。


very 之 good !!!
我地就係要做主腳 !!



沒有留言:

發佈留言