2012年2月5日星期日

林村拋寶牒之...什麼是deadline!!

早兩篇文章提過, SOB報名參加左林村既香港許願節其中一個活動, 鬼馬造型拋寶牒大賽. 報左名之後, 一路都音訊全無, 直到30/1個星期一!!!!! 終於收到大會既聯絡, 講番有關比賽詳情.

老實講句, 我早就以為SOB入唔到圍架勒, 因為章程寫左參賽名額有限, 超出左有限隊伍數目的話就要抽籤決定參賽資格. 我又點會諗到30號都仲可以收到比賽通知丫.

由30/1早上收到通知電話至 4/2中午比賽之間, 有五個工作天, 係真真正正要工作既日子....點攪好呢~  死線當前, 但人人都忙到反肚, 個個都約晒朋友一放工就踢波跳舞, SOB應該決定參賽, 定退出算數??
um...當我考慮到個比賽咁富有香港特色, 而且仲有咁大既創作空間既時候, 唔好理勒, 上呀 !!!!

只係剩番 5個晚上~~~  


星期一, 二我地都成功放空!! 直到星期三夜晚, 終於都開工勒~
首先將一批物資運到工場!!

 所謂既物資, 未又係呢d由藥業大王, 細超sponsor我地既紙皮箱囉~~


跟手我地就決定左設計既草圖!!
因為活動主題係龍的傳人, 好直接, 就做一條龍啦~~~~~



前後攪左兩個幾鐘, 下面幅圖就係我地離開工場時完成既部份..
我仲決定左下一個SOB工作天係....3/2, 星期五晚上, 如果你係我, 會擔心爛尾ma~~


到左星期五, 工作時間大約係傍晚六點開始, 我地既策略係用力做好個.....龍頭!!!!  只因時間無多,幾大就幾大, 燒賣就燒賣~~~



係趕工既呢段時間, 實在係非常咁集中, 照片其實影得唔多.  不過, 都足夠交代有份係呢個生死存亡既晚上一齊出心出力趕左條飛龍出黎既朋友 !!

不死黎生

 帶左一隻好幫得手既小野貓出黎, 仲整左條勁浮誇龍尾既超叔

上到工場訓左好q耐, 最後只係貢獻左一對龍眼既輝哥 !!!!!!


最緊要果個一定係放棄左一晚趕自己工作既時間, 又借出工場既星哥!!!

正常既朋友係好難忍受自己既屋企變做一個混亂既工場, 但佢做得到 !!!
 星, you are my man !!!

就係以上5個單位, 經歷差不多5小時與紙皮既戰鬥.....一條霸氣十足既行運一條龍就係工場橫空出世勒!!!!!!!

仲有呢個DIY既大頭佛

實在太過不可思議, 短短5個小時就可以完成呢個咁圍大既作品, 唔好忙記我地SOB仲要未總動員tim架!!!!!
我好相信除左玩之外, 紙皮製作都已經成為左我地專業既一部份~~

待續..


沒有留言:

發佈留言