2012年2月10日星期五

這就是sobplayer

剛剛既星期一, SOB係商台巴巴閉 afternoon d 個錄音訪問終於都出街.


究竟我地果半小時縱橫交錯既訪問, 最終會變成點樣既境像呢, 負責剪輯既gigi會唔會一邊剪一邊後悔捉左呢班甩繩馬騮入錄音室??

未聽, 又或者想重溫既朋友, 可以一齊入黎欣賞!!

我自己聽完第一個感覺係----------------- !!!!
呢個唔係俾我地自己, 係俾負責edit既gigi~~ 短短13分鐘既時間, 完全感受到佢用左幾多心機去挑選同鋪排我地既內容(尤其係聽埋下面3段uncut既version就更清楚), 再配合幾隻好跳脫而且match晒時間既background music(btw, 我好鐘意果幾隻歌). 聽完勁熱血呀~~~~~~~

滿分係10分的話, 我俾夠 20分妳, edit神 !!!!!  果晚番去, 我即時就重溫左個錄音3次~~

再夜d既時間, 葉生就放埋訪問既uncut version出黎(gigi效率好高, 好快就寄番個錄音俾我地~), 呢個uncut version有35分鐘長.......唔聽由自可, 一聽又係停唔到!!!!!!!!!

原來又係精很彩, 真係不得了!!!

站係第3者角度去欣賞自己一班人35分鐘uncut既吹水.....我更確切明白到點解我地攪d活動比賽, 就算結果點失敗都好..最終都唔會太失望, 成日掛係口邊既賺玩, 咁點係點賺玩?
入黎聽呢段完整既錄音你就會知!  內容高潮跌起~~


裡面, 就係sobplayer既真身!

btw, 我仲加左相片說明內容, 增加可觀指數~~
因為俾無線投訴我地upload左自己既記錄片(他媽的反智), 我地既youtube acc變左只能夠每次發放不超過15min既短片....結果錄音要分3條片放上黎.!!!!




葉生話呢段edit得最好wor~~

大家係當日既表現...何其放!!!

果日訪問既期間, 我都已經發覺大家都好快就進入狀態, 尤其係小熙! 真心講, 佢地都唔當呢次係一個訪問......真係唔識得再怕羞了~~

我地每次既聚首, 就係充斥住呢d狂妄既笑聲, 實在不亦樂乎, 仲唔係賺玩??

証明左傻生真係無去個party!!


沒有留言:

發佈留言