2011年4月4日星期一

四月, 應該係個好日子~~

短短幾日, 開心既事情已經不停地發生係身邊~~

1. SOB係今年既活動比賽入面, 終於打破左個悶局勒, 有獎呀!!!
我地再一次利用東涌單車果批相片參賽, 入圍左第五周既推介之一(衣家個個都知黎生個全名...).
個活動既感覺真係有d似我地最早期拎第一個獎, google mymap個比賽, 所以做起上黎都算係比較易上手.
雖然, 我地衣家只係入圍左第5周既精選路線, 得到既獎品係.....價值hk$17.44 既6個月金會藉, 哈哈!!! 始終都係2011既第一次, 點都要好好記得既~~ 況且, 我相信sob呢個作品絕對仲有機會問頂最終既獎項~~
得閒一齊俾d念力出黎啦!!

2. SOB x RTHK
機緣巧合之下, 我地搭上左港台既朋友, 黎緊會有d 交流....
早幾日, 我地就好似番到小學時期去可樂廠參觀一樣, 去港台走左轉~~
詳細情況就唔講太多住勒, 始終要尊重番製作單位, 況且我地既參與都係屬於好初步階段.

呢個機會真係好值得開心, 我地終於有機會嘗試發揮呢個角色既能力勒~~~
究竟我地會點樣參與係呢個programme入面呢? 請各位朋友......息目以待!!

遲d再同大家分享多少少果日既活動相片~~

有相勒, 係呢到, (07/april/11)



2 則留言: