2011年4月19日星期二

Branding quote

其實我唔知主題呢句branding quotes有無用錯~~

我舉一個例先,
NIKE 句 branding quote係呢個
非常之深入民心.

另外一d大家都好熟悉既例子
我相信各大機構係設計自己呢句quote既時候都花左唔少腦汁去打做, 所以我平時都好留意呢d句子, 欣賞一下各大機構既quote究竟係未貼切得到佢地提供既產品服務或者公司形象.

咁究竟我講呢d branding quotes係咩野一回事呢??
其實係因為早兩日同人傾開計, 佢話我地一班人以前係未叫做不是一時貪玩, 去到中期先改名做 SOBplayer架 ~~
um....係呢到做少少回應啦 !?

SOBplayer既 branding quote其實就係

我記得當時要諗呢句quote既時候, 應該都花左有一個鐘既時間. 雖然唔算好耐, 但我覺得都係一個幾唔錯既創作丫.

正正因為我地不是一時貪玩, SOB將會嘗試人生第一次既學校workshop(轉得好快!!).
好大既挑戰呀 ~~~~~~~~~

明天, 順德聯誼總會鄭裕彤中學見 !!!!
有份參與既同學仔, 到時enjoy啦~~~~~~


沒有留言:

發佈留言