2011年4月14日星期四

24小時mc記. 過癮訪問

其實我地每次都好感激唔同媒體有興趣搵我地做訪問, 因為每一個經驗都係俾我地更多見識同學野既機會.
而慢慢地唔知幾時開始, 我地都對呢類型訪問加多左俾自己既要求, 意思係指假如我地係個訪問入面, 唔可以俾到更多唔同既資訊/得著/驚喜俾受眾....我地都寧願先keep住呢個機會, 等我地有新諗頭先再去分享. 始終, 好多關於我地既野/問題, 係blog入面都好易搵到, 無畏一次又一次重複特定既台詞說話, 咁樣做根本就係浪廢左個接觸媒體既機會~~~

不過呢次訪問, 好明顯係我地再一次得到學野既時間.

講緊係同am1470既interview.
一個溫哥華既電台 !!! 真係不得之了~~

事前, 我地都諗, 訪問既內容相比之前所做過既, 應該都唔會有太大分別, 但呢次竟然可以透過自己既電話, 就可以做一個跨越太平洋既訪問........我地真心想試.
為左就番當地主持人既工作時間(其實係我身邊幾位大帝更難就), 訪問選擇左係一間24小時麥記舉行. 凌晨時份既interview, 好熱血呀~~

我地full gear, 帶晒藍芽耳機叉電出黎.......
點知最終都係因為接收問題, 好low-tech地一部電話, 你傳我傳你算數~

好緊張, 我一聽個電話, 第一樣玩既野係........我同主持人講: 我數 1.2之後, 你數3丫!!
好正, 真係有明顯既 time delay.

就係咁樣, 我地只係利用一部大約有半秒delay既google n1, 身處24小時老麥完成左一個跨越地域界限既interview!!

如果大家眼利既話會發覺相中人既目光都有d浮....
話俾大家知, 我地係呢個interview之前飲左一餐朋友既喜酒, 的確有少少酒精落左肚.
結果.........真係故你唔到, 我地講得好放, 好開心~~~~ hehe, 好順利地完成左.

個節目將會係 16,23 /4 分兩次出街, 溫哥華時間 2-3pm, 有興趣就留意下勒...
當然, 到我地收到soft copy既時候, 都會放番出黎俾大家開心一下.


沒有留言:

發佈留言