2011年4月22日星期五

分享, 原來可以有難度的.

幾個媒體都接獨過, 玩過既我地, 呢次真係遇到挑戰!! 原來一個無主持人引領之下既分享, 真係好有難度, 講緊係早兩日我地sob派員去將軍澳一間中學做workshop既情況~~

順德聯誼總會鄭裕彤中學

一去到就先同負責既譚老師理解左個 workshop既背景.
sob既代表就係黎生同軟人, 仲有一位幫手影相既小甜甜~~

講番點解會有呢次workshop既出現先. 一齊回帶去3月6日, sob星期日檔案special當晚.
我地大伙兒睇得慶高采烈既時候, 節目只係做到一半, 葉生個電話已經收到一個黎自sob acc既 push mail, 內容就係呢個學校workshop既邀請. 其實節目都未做完, 譚老師已經發出呢個邀請真係幾嚇我地一跳, 所以真係要再多謝番佢既信任.
過後既時間, 我地再睇番因為上左tvb之後而出現既唔同要約, 呢個可以去中學分享既機會係我地其中一個最有興趣既事情. 因為sobplayer之間交情既萌芽就係黎自中學, 我地真心希望可以將中學時間既生活同同學分享, 希望俾到少少既啟發佢地~~

入課室前仲滿懷信心既兩條友仔~~

人數唔多, 不過都足夠out of 我地既control ~~ haha
要做一個好既分享, 先應該要帶動到在場朋友既氣氛, 不過我地兩條友呢次真係做得比較一般, 下次一定要做好d 呀!!!!

活動個內容細節就唔多談勒, 可惜係我地所準備既野, 都已經因為環境因素而分享唔到, 幸運地我地都仲有個blog可以幫到手.

活動一路落去, 同學既投入程度都可以叫漸入佳境, 尤其當得到老師出手相助之後.

收得我地既片, 我估一定會有幾個同學仔走入黎(blog)呢到望下掛~~
同學仔, 長氣都要再一次, 記住送俾你地既呢句: 口袋可以空空,人生不能空空.
你地衣家都只係一個中四既學生, 可以生於呢個資訊咁充足, 機會咁多元化既世界, 應該好好珍惜同利用.
我真心覺得做中學生係一個好好玩既身份, 過左就無架勒 !!!

最後,
多謝譚老師邀請, 我地既經驗值又上左一格.

沒有留言:

發佈留言