2009年1月26日星期一

救命呀, 拎到google map個獎呀~~



早兩日, 閒來check 一check email. 竟然俾我見到google send左個mail俾我(其實一路都好想收到), 話我之前整果個my map,即係講東涌踩單車果個地圖, 竟然成為左個地圖比賽http://www.google.com.hk/intl/zh-TW_hk/help/maps/mymaps-expo/既最佳地圖之一, 果下我真係開心到呢! 當時我第一個就打左俾小白, 佢係幫我手用左短短一個鐘就剪好段片既大老 ! 我開心到口窒窒, 佢就話聽到law佑出汗, 坐到張chair 都濕晒呀 ! 我地兩個都開心死.跟住就係女朋友啦, 熱奶啦, 小hee啦, 隊長.....

得獎作品呀 !
http://maps.google.com.hk/maps/ms?t=h&ie=UTF8&hl=zh-TW&msa=0&msid=113597916949967938456.00045f6e2ba3a9230da1c&ll=22.300691,113.984871&spn=0.074964,0.117588&z=13

個比賽獎品係iphone一部, 仲可以上google office一轉去領獎!..最正係個contest 係公開架, 一個公開比賽, 竟然可以係一個全香港既公開比賽成為一個得獎既單位, 我覺我真係好難得呀. 領獎日係17/2, 我地衣家諗緊到時究竟用咩野dress code!! 有人想keep番動物, 而我....唔知點解, 好想black tie ! google 既 email裡面仲提到, 我地有可能雖要接受傳謀訪問呀, 之後個地圖仲會係google map同 youtube果到做宣傳tim...正 ! 軟漢佢都好開心, 佢話從此可以有好多人係網路見到佢俾人打.


今次真係堅爆開心..多謝你呀...
仲有各戰隊成員 !



1 則留言:

  1. HELLO, 首先恭喜你們得獎!
    我做雜誌的,正跟進一個與「單車」有關的故事,想向你們請教一下。若方便請與我聯絡。謝謝!

    Mui

    電郵:kermit9733@gmail.com

    回覆刪除