2011年3月10日星期四

To 朋友仔

自節目出街後, 我地收到史無前例咁多既feedback, 有d係黎自facebook, 有d係email, 當中有男有女, 有小朋友(我估), 爸爸媽媽, 老師, 同事, 朋友既朋友, 四方八面~~~~

好彩, 眼見大多數既意見都係表示支持我地, 希望可以快d見到有新活動一齊玩, 一齊參與. 有人什至表示希望成為sob會員之一, 有d更加開到口話願意幫手準備活動tim!!

感動~~~~~~~

認真講句, 我地sob每次收到呢類坊間俾我地既feedback都非常開心, 因為每個回應都係一種無型既推動力, 俾到我地信心去繼續發展sob既故事. 所以, 我對每一個朋友既留言/email都係好認真地回答, 無交行貨!!!! 大家不防去睇下d facebook既 reply!!

我地有用個去答架.
所以大家都唔好收埋自己既聲音或者意見, 我地係會認真思考去回應你地架 !!

講到有心, 真係不得不俾番一個credit我地既母校, 因為我地發現到呢篇學校入面既專題
it is gratifying to note that they have lived up to the expectation of our school Motto, not only while they were in school --- when they are in the society
俾學校咁樣去讚, 真係攪到我地紅都面晒~~~

最後, 我想同各位表示想加入sob既朋友講聲, u ar already a sobplayer!!

thx for being one of us.

幾千人join既facebook fanspage對我地黎講無咩意義, 呢d都係門面數字.
我地想要既係可以開心交流既平台, 一班要玩既時候願意挺身而出既player.

see you soon.

3 則留言:

  1. 睇左星期日檔案...見到你地呢班咁有夢想既年青人...覺得好欣賞你地...由其當中...你地話...現在返工真係好大壓力...返工真係唔可以想點就點...好大壓力...職位愈高...你既壓力愈大...現在既社會就係咁殘酷...好多時..本來好想開開心心咁返工....但最後因為自己既負面情緒...搞到自己好辛苦...好想認識你地...希望你地可以帶一d正面既能量....^^

    回覆刪除
  2. you guys are so cute. such an inspiration to creativity. i watched the show from all the way in NewZealand. i miss hong kong!

    回覆刪除
  3. .....正呀,
    年齡達30歲既一班好cute既人!! 我好鐘意呢個形容詞.

    多謝你 bertha~~
    你俾我地知道 sob去到 newzealand !!
    我比你更開心~

    回覆刪除