2010年10月22日星期五

扑, 易佰 !!

真係忍得非常之咁辛苦呀~~~~陰公!!
身邊既事情即使有幾柒不可耐, 匪夷所思, 幾咁x file都好, 呢段時間入面都唔可以記低, 為既只係讓不是一時貪既第200篇...值得記念 ~~~~

呢穫野.....終於都等到勒 !!!!!

就係我地出現於第256期 u magazine既呢一篇專題入面呀....天生遊戲狂 ~~
書既封面選擇用黃色成功過3關...我覺得係非常之應棍既選擇!! (最後話你知點解)

咩都假, 勁真心地先係到謝過u magazine俾左幾個版面我地呢班麻甩仔!! 係我地既第一次, 第一次將完整既sobplayer呈現係雜誌上面!!
另外, 就係要多謝記者 Eliza勒, 如果唔係識到妳, 我地應該無呢個機會做個訪問. 當然啦, 都真係辛苦左妳架.......要妳係一個天晴氣朗既星期天走到老遠既東涌陪我地玩.....之後又夜晚晚再入荃灣幫我地埋個尾. 最後仲要用左妳好多既腦汁去為我地寫左下面篇咁生鬼既報導, 真係打攪晒 !! ((各位, 掌聲))


拿, 係未一眼睇上去就兩個字呢-------精彩 !!
張相既內文, 你一定睇唔到架啦...唔好叫我SCAN大 d 張圖呀~~
快d動手自己去買本啦!! 話你知呀, 呢本書既升值潛力...極高 !!

講真, 睇番呢個報導既時候真係感覺特別深, 尤其係入面提起番好多呢兩年以黎玩過做過既野, 另外又可以係雜誌到睇到咁多自己既相....突然間, 一d已經放左入雪櫃既記憶又走左出黎, 過癮過癮~~
當然啦, 我唔係話之前既蘋果新城既訪問唔好玩或唔重要, 絕對唔係...而係我好覺得呢一次既報導....點講呢~~~
即係咁, 有左呢一次u magazine既報導, 連埋上果兩次訪問, 即係前後已經跨越左3個媒界(收音機,報紙同雜誌). 學呀熱生話jar, 3個報導加起上黎真係已經好立體地將我地sob既野都講晒出黎, 少一份都唔完整.
而呢次成功過埋第3關((之所以文章開首時我話既應棍law, 而黃色根本就係sob既本色, hehee~~)), 就好似一個中期報告咁, 好應該再審視一下, 俾d咩野大目標大家. 尤其當我係做呢次u 仔訪問既時候呢......
果日有我, 熱奶同小hee幾位腦作家出席, 我地同eliza傾左勁多野, 真係上天下地, 好多好多大家以前想做, 但又唔記得/無能力做既野都up晒出黎, 所有經歷睇驗以及對sob既期望都係有意無意間爆左出黎....當然啦, 係雜誌上面大家主力都係見到我地係玩果方面既少少過程同體驗, 但我想話果一晚我地3條人所爆出黎既野............對我黎講, 一個字------感覺良好~~

所以係到我要再一次....
Thx Eliza ~~ 妳幫我地, 加左油 !!
如果佢..........就好勒. (妳明架啦, haha)

最後係到要為一個人補多幾句.
大哥 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
你原諒佢啦, 佢唔係有心留左呢個張大頭相架!!!
我係呢到幫你補番~~
動.畫.創作總監--爽浪
角色: 超強肢體演繹能力+唯一CG能手
技能: 另人頂佢唔順

SOB 要去過第四關勒 !!!

24/10追加~~
繼軟人同肥星上左sony既網站首頁之後....
有點吃不消吧 ~~

沒有留言:

發佈留言