2010年10月29日星期五

BALL BALL video ~

就係呢個video用晒我呢段時間入面僅有既少少空閒.......


送俾當日有份出席, 出力既所有人 ~~~

睇番段片我真係發覺肥星係 dominate晒成個video.......無辦法啦, 星星佢真係太吸睛勒.

等我黎一個短片解說, 等大家再細心留意下當中最精彩既幾個shot先!!
8s-10s: 只係兩秒, 短短兩秒入面, sob已經發揮左一個好好既合作...影像中間粉紅衫既恒小姐個大波, 係前掩(細超)後攻(軟人)既情況底下, 被秒殺.
15s-18s: 晝面中間, 黃衫黃ball紅帽既我係偷襲既時候...一時唔小心被bonnie果隻飛毛腿, 一下清脆地ko.
27s-30s: 畫面右下方, 朱小姐既搶攻, 証明玩具反斗城既細ball, 抵買!! 錬左3秒都唔爆!!
34s-40s: 肥星幾個閃身既show time, 不能用筆墨形容, 只能意會~~
過癮呢!!

呢次既video edit........真心, 真係好鬼難呀, 又成日攪到部 pc 銀銀聲~~~
專責人士, 可唔可以交番呢個ball 俾你地呀 ?

好勒, 正式宣佈, 天真爛漫大朋友. 腳綁氣球跑跳走~
very 之 good 地..........done !



沒有留言:

發佈留言