2010年10月5日星期二

爆破, 詳解小記(下)

令人興奮既踩ball活動, 由一個7不可耐既傻仔, 拉~~~~~開序幕 !!

我相信小小甜睇住佢飛街呢野..真係唔想認係識佢!!

雖然事前我地已經講左個活動既規則! 不過, 好明顯係player既世界入面...係無守規則呢個習慣架~~
原來棵樹咁鬼靚~~~~~~~~~~~~~~
留意下張相丫, 睇下d氣球既出現位, 有d係手臂..有d係腳, 有d係腰, 仲有d就咁拎住!!
有人身上有4個ball, 有人得1 個......其實睇佢地個ball既擺位同數目, 都睇得出仲有少數既朋友, 有d怕羞.

當然啦, 係呢d咁hyper既環境底下, 我基本上都無去管咁多架勒..尤其係我一路叫大家就位既時候, d ball都一路選擇安樂死, 可能係d草太尖掛.......唉, 果然係針無兩頭利--- 草能出靚境, 亦能吉爆ball~~

等左好耐勒.......
各據一方既感覺..幾好


都係果句..未攪好條片...睇住呢個先~~
我估你都感受到果陣既過癮掛!!

快過打針既情況之下..

我地終於都決出左最後既男女子組final選手~~
好似好激烈ma?? 其實係鬼死咁友誼第一, 因為佢地最終係用...剪刀石頭布定勝負既...灰~~~

下邊係得勝者..
獎品分別係 500 it 同100 quicksilver 禮劵. (掌聲!!!)

另外又睇下我既戰績 !!
好玩, 好玩~~

籌備左勁多野既活動....只消5分鐘既時間就被 ko左lu~~~~~~~~~
不過......呢5分鐘既時間絕對係難得既經驗, 睇住大家既笑面, 聽住眾人既叫喊聲, 係蜻蜓亂舞既草地上面跑跳走~~~正斗丫 !!

雖然話ball就踩完, 但一眾俾人撩起左個童心既player, 仲要玩..
我都唔知佢地玩咩勒...(好似有個係糖痴豆)
只係睇到佢地, 就算無ball 踩, 都一樣可以玩到好癲.

睇番呢次個outing, 我有樣野好覺得成立既係....
每個人既心入面除左有座自己既斷背山之外, 仲有一道共通既童真, 只要身邊有人點著你條((引))....
最原始既快樂就會出現~~


最後想重點一提既係....雖則活動入面整爆好多ball, 產生左好多垃圾, 但為左保衛呢一個咁令既大草皮, 係離開之前, 我地都拾番起晒d爛氣球同垃圾 !! 有興趣入去走一轉既你, 都請緊記保持環境清潔.
有成2大袋為!!

正式宣佈, 踩ball ball活動~~~~
攪掂 !

再送大家...肥星星作品~~ (我地用左去玩 港鐵果個 video 比賽)
下次各位唔好怕羞勒, 黎多d人會再開心d

沒有留言:

發佈留言