2009年8月5日星期三

sense of belonging

今日係中五放榜既日子, 係到祝願各中五同學成功考取到自己心目中既分數!

除左放榜之外, 今日仲係一個好特別既日子! 我唔係指果隻天鵝既來去匆匆, 反而因為佢走得快, 我今日先可以係返公司途中, 遇見及支持呢一日既賣旗團體--東華三院.

對於作為飲東華三院奶水大既我, 真係諗唔到半個理由唔去支持. 我拎住一張$10膠鈔, 跟一位東華三院張明添中學既同學仔交易, 佢表現得有d怕羞. 我問佢可唔可以用$10 蚊交換成張貼紙, 佢有d 手足無措, 奇怪緊我點會問呢個問題!? 佢可能心諗呢條友傻架, 你俾錢, 我俾旗, 話知你俾幾多啦! 無錯勒, 原來佢心諗既一張, 即係一格仔, 但我指既一張係成張未用過既一整張, 所以佢將旗仔貼左俾我後, 我地兩個呆望左一秒, 我睇住佢嘴上代表青春既汗毛同眼神, 有d閃動及放空. 跟住我再講多一句, 我係想要成張....


當然, 張旗最後都成功入手. 再多口問佢一句, 你地張明添係東華既第幾中? 佢d放空既眼神又出左黎, 果下我真係笑左. 我同佢講, 東華三院有好多間中學架ma, 跟番個成立時間, 有個排位, 以我讀果間吳祥川為例就係第十三中! 我問佢聽過未, 佢答我......未. 咁我唯有笑住同佢講byebye啦.睇黎衣家d學生, 對自己學校既sense of belonging (sob) 都愈黎愈少架勒~~~
返到office, 聽到有關放榜既消息, 發現一個好奇怪既報導. 原來衣家有部分中五既學生即使考得唔錯, 有廿幾分可以原校升讀中六, 但佢地竟然會選擇放棄, 走去什麼恒生商學院之類既地方繼續升學, 道理係因為呢d商院既入大學率較高 ! 唉..咩世界. 難道一間母校真係唔可以俾到學生歸屬感嗎, 那兒的人和事, 真的是這樣不值得學生去留戀? 作為老師會唔會有難受既感覺呢? 一班培育左五年既學生, 對自己既學校竟可如此冷漠...
係我既角度, 讀書升學當然緊要, 但一個人的成功, 隨了學業外, 還有更多雖要配合既原素, 空有亮麗既成績單, 並唔足以叫我去欣賞一個人.
上年我係背包釘上左呢個母校既校徽..東華三院吳祥川紀念中學.

3 則留言:

  1. Hello Guys! Just watched the TVB program and am imressed by your concept and idea, am glad that to have known YOU. We, HK, need someone like YOU. Keep it up, Guys!! THANK YOU so much!!!

    I'd like to join your events, but am not a Facebook person therefore, would u mind to update me on your events via email? If so, pls let me know your email address and I'll contact you in private. Thank you!

    Enjoy a lovely evening and have a nice week ahead! Gd nite, guys. ^0^

    Cheers

    回覆刪除
  2. 同一間中學畢業!^^

    回覆刪除
  3. 發光發熱吧!!
    親愛既師兄弟姊妹~~~

    回覆刪除