2009年8月30日星期日

VLT RAP battle 直擊.(上)

萬眾期待既8/28, 我地小熙哥登台既大日子 ! 雖然並唔係什麼一線既舞台, 只係start hall 隔離既演講廳, 不過今日一小步就係明日既一大步, 加油.

講真我地今次玩得非常開心(其實我地班狂徒都無咩邊次去玩會唔開心).......現場直擊啦 !

只有6張tickets, 唔計小熙, 出征既人有 我, 肥星, 傻輝, 細超, 軟人, 熱奶..陣容好以弱左少少 ~~

8:15開場, 寫左係free seating, 我地都話左想早入場坐前d撐小熙, 結果都係要7:45分先去到九展, 仲要俾輝哥帶去間什麼有機餐廳黎一個4餸1湯.....唔係唔好食, 講真d食物仲唔差tim, 不過serve我地既哥仔真玩野, 都知道我地係趕時間架勒, 仲要焗我地歎佢地呢個快快快快餐~~~~
食緊野既時候, 我地收到已經係後台準備緊既小熙一個電話, 佢求我地到時唔好亂咁叫囂, 仲話其他既參賽者好勁, 好犀利. 我地reply佢講, 放心啦, 無事既, 好快就過 !~~~hehe, 睇黎佢真係好緊張.
我地全套裝備, 連紙牌都有呀 !!
分別就係我同輝哥手上既果塊勒!

唔係講笑, 去到門口, 我地已經感覺到維他呢一次真係好大手筆! 睇下當時既佈置..

吹氣同紙板既vlt都係人咁大件~~
當然唔少得兩個主角. mc jin 同尹光大哥 !
跟住仲有每個入場人士既贈品 !

打氣用既pon pon stick


最勁呢件, 係一個小風扇, 風扇上面個VLT LEMON TEA仲會閃住轉黎轉去tim, 而且每一個都已經入左3粒 GP(唔係d雜牌野)既電池, 所以我話維他呢一次既function真係好有誠意.

去到活動既場地, 呢個演講廳都絕對唔少野, 應該都house到 7-800人! 好可惜我地實在太遲先去到勒....


我地要坐到最後law....................睇下我(sob tee 同 vlt 已結合)個背景, 同個舞台差好q遠呀 !!!

講番個比賽...(待續)

沒有留言:

發佈留言